reisgenote zomer 09 USA

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jolien

Member
Hallo,

Ik ben nog steeds op zoek nr een reisgenote om samen mee nr de VS te gaan in de zomer van 2009, dit voor een goeie maand. Ik had er graag veel willen zien van de cultuur, bevolking en natuur.
Ik ben van 1988, gents, studeer ortho, werk als opvoedster en hou van reizen...
Intresse? [email protected]

Usa

hay,

wat zijn zoal je concrete plannen wat je zou willen doen ? Ikzelf zou graag in de westcoast en de zuidelijke staten een roadtrip of dergelijke maken. Ik heb al aan paar mensen gevraagd of zo'n reis zien zitten maar usa is voor velen precies te verweg. Als ik zou gaan zou het voor 3 weken zijn in juli 2009 (ik ben namelijk elektricien en zit vast aan het bouwverlof)

greetz,

jan 1987/m kontich

Dag Jan,

Ik zou niet weten waarom de VS te ver is :)
Eigenlijk ben ik op zoek naar een vrouwlijke reisgenote, maar ik sta er gerust voor open om ideen met je te delen...
[email protected] voeg me maar toe op msn ofso...
bye

hey jolien,

tja als je een vrouwelijke reisgezel wil ben ik idd niet de juiste persoon die je zoekt.
Ik zou zeggen nog veel succes met de het plannen van de reis en het vinden van een toffe reisgenote en wie weet misschien komen we elkaar volgend jaar tegen in de usa :biggrin:

greetz
jan

Hallo,

Ik ben nog steeds op zoek nr een reisgenote om samen mee nr de VS te gaan in de zomer van 2009, dit voor een goeie maand. Ik had er graag veel willen zien van de cultuur, bevolking en natuur.
Ik ben van 1988, gents, studeer ortho, werk als opvoedster en hou van reizen...
Intresse? [email protected]

hallo jolien
ik ben zelf m, 24 j en zou ook heel graag eens een avontuurlijke reis wille maken naar de vs.
bij mij is het ook de bedoeling van veel van de natuur en van de levenstijl van de mensen ginder te zien, dat is iets dat me al heel lang fasineert.
dermee:smile:
ik werk als lasser-monteerder, ben van vlaams brabant , ben sportief aangelegd en heb nog geen reiservaring maar daar hoop ik snel verandering in te kunne brenge.
als je moest geintresseerd zijn mag je me altijd toevoegen.
[email protected]
grts

hallo jolien
ik ben zelf m, 24 j en zou ook heel graag eens een avontuurlijke reis wille maken naar de vs.
bij mij is het ook de bedoeling van veel van de natuur en van de levenstijl van de mensen ginder te zien, dat is iets dat me al heel lang fasineert.
dermee:smile:
ik werk als lasser-monteerder, ben van vlaams brabant , ben sportief aangelegd en heb nog geen reiservaring maar daar hoop ik snel verandering in te kunne brenge.
als je moest geintresseerd zijn mag je me altijd toevoegen.
[email protected]
grts

oei
men excuus
had niet gezien dat je naar vrouwelijk gezellschap op zoekt was
:smile:
toch nog veel succes met je zoektocht naar een goeie reispartner.
grts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan