Hallo Jacqueline,
Je hebt waarschijnlijk de vorige berichten meegelezen.Nog niet veel reacties gekregen en dus nog altijd geen reisgenoten. Op zich vind ik dat geen ramp, want ik ben ook gewoon alleen te reizen.
Ook mijn reisbudget is niet enorm, daarom had ik deze advertentie geplaatst.
Ik reis ook niet graag georganiseerd waar alles reeds voor mij uitgekozen is en iedereen blijkbaar op dezelfde plek stopt. Dure lodges en wildparken laat ik liever links liggen.
Ik was reeds een 15 tal keer in Oost-Afrika, met als thuisbasis Oeganda.
Beetje vrijwilligerswerk, beetje gerugzakt, ook al een paar keer samen met vrienden een 4X4 gehuurd. Een jeep is een luxe die ik mij in Afrika wel graag veroorloof.Je kan makkelijker op plaatsen komen die je met het openbaar vervoer niet bereikt, je kan makkelijker een tent meezeulen, en bovenal... je bespaart het angstzweet van een dolle matatu/busrit waar je ieder ogenblik vreest overkop te gaan.
Heb nu nog één droomtrip in Afrika, nl Noord-Mozambique. Naar het schijnt is dit héél mooi en lopen er nog bijna geen toeristen. Maar ja, geen toeristen betekent geen infrastructuur en afzien met de rugzak.
Ik heb 4 a 5 weken verlof die ik kan/zal opnemen ergens tussen eind september en begin december. Nu zit ik nog wat te surfen en te twijfelen waarnaartoe. We zien wel..
Vorig jaar was ik voor het eerst in Zuid-Oost Azie ( Thailand en Laos ).
Na 10 jaar Afrika was ik aangenaam verrast door de cultuur, het lekkere eten, Boeddha, ....en vooral door het gemak waarmee je daar echt low budget kan rondtrekken!!
Als ik alleen vertrek ik de kans groot dat ik een goedkoop ticket naar Bangkok probeer te versieren om van daar zo vlug mogelijk naar Cambodia en Vietnam te trekken.( ook valt nog veel te bekijken )
Als je zin hebt verder contact te nemen stuur gerust een mailtje:
vincent.vekeman@telenet.be
Ik woon in Oost-Vlaanderen.
Groetjes,
Vincent