Reisgenoten begin juli trekvakantie (21-27j)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Evelien73

New Member
Dag reizigers!
Wij zijn 2 vriendinnen (22j) die begin juli op reis vertrekken, vermoedelijk naar Kroatië.
De focus ligt voornamelijk op rust, natuur, avontuur en genieten. We zijn geen zonnekloppers maar gaan op zoek naar een wat variërend concept met als hoofddoel de natuurparken. (Al zal een dagje zon, zee, strand eveneens op het programma staan.) Er ligt nog niets vast qua vliegtickets, accommodatie en route, ... Het idee is om low budget te gaan, eventueel ter plaatse te liften en als slaapplaats denken we aan jeugdherbergen en onze tent! Jong volk dat zin heeft om samen op avontuur te vertrekken, zelf al plannen heeft richting Kroatië of naar een andere leuke plek, of eventueel enkele dagen met ons wil doorbrengen, ... Geef ons een seintje!
Vele groetjes!

Hey! Ik, een 26 jarige jongeman, kan me goed vinden in jullie reisplannen! Kroatië staat ook op mijn lijstje :).

Grtz

Hallo Daan!

Dank je wel voor je reactie! Kan je wat meer vertellen over wat voor soort reizen je al hebt gemaakt? Zou begin juli voor jou lukken? Eventueel mag je altijd je mailadres geven, zodat we via die weg verder kunnen communiceren.

Groetjes!

Laatst bewerkt:
Hey, Ik ben een 26jarige vrouw en ben 2jaar geleden, alsook vorig jaar naar kroatie gegaan om de natuurparken te gaan doen. Het is er schitterend.
Aan welke parken hadden jullie gedacht? Ik heb er al veel gedaan regio Pula - Zadar. We hadden toen ook gekozen voor goedkope slaapplaatsen maar jeugdherbergen zijn toch geen aanrader. In kroatie is het zeer warm en er is er meestal geen airco aanwezig. Je kan in Kroatie ook gemakkelijk de bus nemen van het 1 stad naar het ander stad en er rijden ook bussen naar natuurparken. We zijn per vlieger gegaan en hebben dan via de bus rondgereisd. Wel prijzig om de bus te nemen. De zee is er ook zeer mooi en de een eiland bezoeken moet je ook zeker eens doen! :-)
Groetjes.

Hoi Evelien,

Je beoogde vakantieplannen spreken me ook wel erg aan. Ik ben een 25-jarige student uit Gent. Ik heb best al veel ervaring met trekreizen in Zweden, Frankrijk, Polen, Slovakije, Italie, ... In Kroatië ben ik echter nog nooit geweest. Ik ben ook wel fan van low budget reizen. Ik ben vroeger ook al zonder tent op reis geweest en heb gewoon mensen daar aangesproken of ik er mocht overnachten. Het zou ook kunnen dat er nog een vriend wil meegaan! Voor hoe lang zouden jullie willen gaan trouwens?

Groetjes Sebastien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan