Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hallo marjon,ja leuk toch even eruit gwn weg even nergens meer aan denken.Ik zoek reisgenoten voor avontuurlijke vakanties, maar ook voor een stedentrip of een zontussendoortje. Ik ben zelf 57 jaar. Gr.Marjon
Hoi Anja,Hallo Marjon, ik heb wel interesse om met een aantal mensen te reizen, wandelen en te genieten van de natuur. Ik woon in het zuiden van het land maar ben haast wekelijks in Haarlem.
Groeten,
Anja
Hoi Inge,Hallo Marjon, indien je een whatsapp groepje opricht of een bijeenkomst in Nederland of België, hoor ik het graag. Ben zelf Belgisch, 56 en zoek af en toe vrouwelijk reisgezelschap omdat mijn vriend minder verlof heeft dan ik. Mijn beste vriendinnen gaan dan weer vaker met hun partner en gezin op reis.
Een man die niet op zoek is naar een vriendin mag er eventueel bij ;-)
Ik reis bij voorkeur in het koude seizoen, november- februari. En liefst voor 3 à 4 weken indien de vlucht duur is - maar ook uit vliegschaamte ga ik liever één keer 4 weken weg dan twee keer 2 weken...
Madagascar staat zeker op mijn bucket list, evenals Brazilië, Colombia (incl. salsa dansen!), Namibië/Botswana, India, enz enz
Grts,
Inge
Hoi Marion,Hoi Anja,
Als het jou wat lijkt kunnen we een keer in Haarlem afspreken.
Ik ben nu bezig om een groepje samen te stellen voor een reis naar Jordanië in april voor 2 weken. Lijkt dat je wat?