Reisgenoten gezocht 40-65jr.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Marjon,

Op het moment zoek ik een reisgenoot voor een avontuurlijke vakantie ergen in de periode eind oktober 2022 / begin januari 2023 voor 2 a 4 weken.
Hoor graag of je eventueel interesse hebt.

Hoi Frank,

Ik heb daar wel oren naar. Ik zou dan wel met nog 2 anderen willen gaan waarvan 1 vrouw. Madagaskar staat nog hoog op mijn lijstje. Heb jij voorkeuren?

Gr. Marjon

Hoi Marjon,

Leuk dat je eventueel interesse hebt. Met nog twee anderen gaan is wat mij betreft prima.
Ik heb dit jaar niet echt een voorkeur voor een bepaald land.
Madagaskar is een super mooi land, ik ben er ooit geweest met een georganiseerde rondreis, heb daar uiteraard nog lang niet alles gezien en sta dus open om dit prachtige land nogmaals te bezoeken.

Ik zoek reisgenoten voor avontuurlijke vakanties, maar ook voor een stedentrip of een zontussendoortje. Ik ben zelf 57 jaar. Gr.Marjon
Hallo marjon,ja leuk toch even eruit gwn weg even nergens meer aan denken.
Wat ik graag doe is hier in België de kuststreek,in een appartement op ze zeedijk.en dan gwn lange wandelingen gaan maken,vaten met de boot.en heerlijk gaan eten in de vele restaurantjes.
Als je zin hebt en denkt ja weekendje aan zee,hoor het wel van u.😊

Hallo Fred,

Altijd leuk een mooie strandwandeling. Ik woon helaas niet dicht bij je in de buurt, nl NL dichtbij Haarlem. Ook mooi strand hier en duingebied.
Een weekend België zou natuurlijk kunnen al heb ik daar ( nog) geen plamnnen voor. Wie weet binnenkort...😀

Hallo Marjon, ik heb wel interesse om met een aantal mensen te reizen, wandelen en te genieten van de natuur. Ik woon in het zuiden van het land maar ben haast wekelijks in Haarlem.
Groeten,
Anja

hallo Allen, ik ben Dirk, 58 jaar, woon in Leuven (Belgie); wandel graag, en zie een vakantie of stedentrip met klein gezelschap best zitten, wil best op de hoogte gehouden worden om iets af te spreken.

Hallo Marjon, indien je een whatsapp groepje opricht of een bijeenkomst in Nederland of België, hoor ik het graag. Ben zelf Belgisch, 56 en zoek af en toe vrouwelijk reisgezelschap omdat mijn vriend minder verlof heeft dan ik. Mijn beste vriendinnen gaan dan weer vaker met hun partner en gezin op reis.
Een man die niet op zoek is naar een vriendin mag er eventueel bij ;-)

Ik reis bij voorkeur in het koude seizoen, november- februari. En liefst voor 3 à 4 weken indien de vlucht duur is - maar ook uit vliegschaamte ga ik liever één keer 4 weken weg dan twee keer 2 weken...
Madagascar staat zeker op mijn bucket list, evenals Brazilië, Colombia (incl. salsa dansen!), Namibië/Botswana, India, enz enz

Grts,
Inge

Laatst bewerkt:
Hallo Marjon, ik heb wel interesse om met een aantal mensen te reizen, wandelen en te genieten van de natuur. Ik woon in het zuiden van het land maar ben haast wekelijks in Haarlem.
Groeten,
Anja
Hoi Anja,

Als het jou wat lijkt kunnen we een keer in Haarlem afspreken.
Ik ben nu bezig om een groepje samen te stellen voor een reis naar Jordanië in april voor 2 weken. Lijkt dat je wat?

Hallo Marjon, indien je een whatsapp groepje opricht of een bijeenkomst in Nederland of België, hoor ik het graag. Ben zelf Belgisch, 56 en zoek af en toe vrouwelijk reisgezelschap omdat mijn vriend minder verlof heeft dan ik. Mijn beste vriendinnen gaan dan weer vaker met hun partner en gezin op reis.
Een man die niet op zoek is naar een vriendin mag er eventueel bij ;-)

Ik reis bij voorkeur in het koude seizoen, november- februari. En liefst voor 3 à 4 weken indien de vlucht duur is - maar ook uit vliegschaamte ga ik liever één keer 4 weken weg dan twee keer 2 weken...
Madagascar staat zeker op mijn bucket list, evenals Brazilië, Colombia (incl. salsa dansen!), Namibië/Botswana, India, enz enz

Grts,
Inge
Hoi Inge,

Leuke lijst aan landen heb je als voorkeur. Ik wil je graag mijn mobiele nummer geven via een pb.

Hoi Anja,

Als het jou wat lijkt kunnen we een keer in Haarlem afspreken.
Ik ben nu bezig om een groepje samen te stellen voor een reis naar Jordanië in april voor 2 weken. Lijkt dat je wat?
Hoi Marion,
Dat lijkt me zeker wat. Jordanië staat op mijn lijstje. Ik ben er eenmaal geweest in de winter. Vanwege hevige sneeuwval hebben we toen onze plannen moeten staken.
Ik ben om de week bij mijn dochter. Ik stel voor dat we half december afspreken bij voorkeur op zondagmiddag. Is 4 december een optie voor jou?
Hartelijke groet,
Anja

Hallo Marjon,
Net een profiel hier aangemaakt. Ik weet niet of je nog reisgenoten zoekt.
Mijn vriend kan niet altijd met mij mee op vakantie en groepsreizen zijn niet mijn ideaal omdat ik vind dat er dan relatief veel tijd aan vervoer wordt besteed (ik knip lange reisdagen liever in twee en combineer dat dan met leuke dingen doen). Helemaal in m'n uppie buiten Europa op vakantie voelt ook niet fijn, dus vandaar mijn reactie.
Weet niet of je al naar Madagaskar bent geweest, die staat ook nog op mijn lijstje...
Dit jaar (2023) kan ik op vakantie van 20 september tot ongeveer 15 oktober.
groeten Irma

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan