Holaaaa!
Ik ben ook op zoek naar een reisgezel voor Australië!
Ik woon in Gent,Oost-Vlaanderen, ben 28 jaar en vrouw! Ik ben zot van reizen (vorig jaar Indonesië rondgetrokken met 4 vrienden was de max!
Aanrader ook!)
Ik amuseer mij graag, reis graag ,ontspan graag en all i need is a good laugh... hehe.
Mijn nummer 1 op mijn verlanglijstje blijft Australië maar ik ken niemand die dit ziet zitten wegens het financiële aspect.
Dus als het mogelijk is om samen te roadtrippen met auto of bus (All good for me!), dan zou dat super zijn!
Wel is het zo dat ik momenteel aan het werk ben en kan ik maximaal 5 tot 6 weken verlof nemen. (wss 5 weken)
De periode dat ik graag zou gaan is september / oktober of november en mijn route zou zijn van cairns naar sydney (of omgekeerd) en binnenlandse vlucht naar Uluru (om ook de aboriginal cultuur op te snuiven).
Dus omdat ik beperk ben in tijd heb ik wel een soort van route die ik ongeveer wil volgen (tijdsindeling kiezen we zelf! Dus check go with the flow!) Maar misschien is dit dan eerder voor Jill interessant qua periode?
Natuurlijk als je dit ziet zitten qua route want misschien doe jij liever de kant van Perth wat ook super blijkt te zijn. Of misschien omdat je nog meer tijd hebt dan mij wil je gewoon lekker alles chill doen, go for it dan!
Anyway, als er iemand interesse zou hebben om naar Aussie te gaan... Let me know
grtz,
Sarah