Melanie91
New Member
Beste mede-avonturiers!
Rond oktober gaan een vriend van mij en ik een rondreis maken in Azië, Australië en Nieuw- Zeeland.
We beginnen in Azië om door enkele landen te backpacken (Thailand,Vietnam, Laos, Cambodia, Maleisië)
We gaan dit doen over een periode van ongeveer een maand om erna over te vliegen naar Australie.
Daar willen we roadtrippen en genieten van alles wat Australie te bieden heeft.
Het is de bedoeling om tussendoor ook wat te werken als fruitplukker, cowgirl op een cattle ranch of als parelvisser op een bootje...
Ons manier van reizen is heel laid back en 'we zien wel' mentaliteit.
Dus we zoeken mensen die ook die ingesteldheid hebben, want daarom reizen we, om de sleur en het gejaagd leven even te ontvluchten.
FREEDOM!
Maar we zijn nog op zoek naar enkele reisgenoten:
WAAROM? Het is plezanter om als groepje te reizen, ik wil meer globetrotters leren kennen en het is goedkoper.
WE BIEDEN AAN: Sociaal, avontuurlijk, sportief, humoristisch, enthousiast, nieuwsgierig en prettig gestoord duo
GEZOCHT: - 'Wijze' twintigers
- Afkomstig uit Gent en omstreken (Oost- Vlaanderen)
- Avontuurlijk en sportief
- Gemakkelijk in omgang
- Mensen die kunnen zwansen en altijd instaan voor een grap en een grol
- Positief ingesteld
- Humoristisch
We zijn voornamelijk voor de periode van Australie op zoek naar reisgezellen dus voor degene die niet geïnteresseerd zijn in Azie maar enkel Australie is dit zeker ook goed!
Tot snel!
Rond oktober gaan een vriend van mij en ik een rondreis maken in Azië, Australië en Nieuw- Zeeland.
We beginnen in Azië om door enkele landen te backpacken (Thailand,Vietnam, Laos, Cambodia, Maleisië)
We gaan dit doen over een periode van ongeveer een maand om erna over te vliegen naar Australie.
Daar willen we roadtrippen en genieten van alles wat Australie te bieden heeft.
Het is de bedoeling om tussendoor ook wat te werken als fruitplukker, cowgirl op een cattle ranch of als parelvisser op een bootje...
Ons manier van reizen is heel laid back en 'we zien wel' mentaliteit.
Dus we zoeken mensen die ook die ingesteldheid hebben, want daarom reizen we, om de sleur en het gejaagd leven even te ontvluchten.
FREEDOM!
Maar we zijn nog op zoek naar enkele reisgenoten:
WAAROM? Het is plezanter om als groepje te reizen, ik wil meer globetrotters leren kennen en het is goedkoper.
WE BIEDEN AAN: Sociaal, avontuurlijk, sportief, humoristisch, enthousiast, nieuwsgierig en prettig gestoord duo
GEZOCHT: - 'Wijze' twintigers
- Afkomstig uit Gent en omstreken (Oost- Vlaanderen)
- Avontuurlijk en sportief
- Gemakkelijk in omgang
- Mensen die kunnen zwansen en altijd instaan voor een grap en een grol
- Positief ingesteld
- Humoristisch
We zijn voornamelijk voor de periode van Australie op zoek naar reisgezellen dus voor degene die niet geïnteresseerd zijn in Azie maar enkel Australie is dit zeker ook goed!
Tot snel!