Reisgenoten gezocht rondreis Azie, Australie, Nieuw- Zeeland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Melanie91

New Member
Beste mede-avonturiers!

Rond oktober gaan een vriend van mij en ik een rondreis maken in Azië, Australië en Nieuw- Zeeland.
We beginnen in Azië om door enkele landen te backpacken (Thailand,Vietnam, Laos, Cambodia, Maleisië)
We gaan dit doen over een periode van ongeveer een maand om erna over te vliegen naar Australie.
Daar willen we roadtrippen en genieten van alles wat Australie te bieden heeft.
Het is de bedoeling om tussendoor ook wat te werken als fruitplukker, cowgirl op een cattle ranch of als parelvisser op een bootje...
Ons manier van reizen is heel laid back en 'we zien wel' mentaliteit.
Dus we zoeken mensen die ook die ingesteldheid hebben, want daarom reizen we, om de sleur en het gejaagd leven even te ontvluchten.
FREEDOM! :D

Maar we zijn nog op zoek naar enkele reisgenoten:
WAAROM? Het is plezanter om als groepje te reizen, ik wil meer globetrotters leren kennen en het is goedkoper.
WE BIEDEN AAN: Sociaal, avontuurlijk, sportief, humoristisch, enthousiast, nieuwsgierig en prettig gestoord duo :)
GEZOCHT: - 'Wijze' twintigers
- Afkomstig uit Gent en omstreken (Oost- Vlaanderen)
- Avontuurlijk en sportief
- Gemakkelijk in omgang
- Mensen die kunnen zwansen en altijd instaan voor een grap en een grol
- Positief ingesteld
- Humoristisch

We zijn voornamelijk voor de periode van Australie op zoek naar reisgezellen dus voor degene die niet geïnteresseerd zijn in Azie maar enkel Australie is dit zeker ook goed!

Tot snel!

Héj!

Ik ben ook nog op zoek naar reisgezelschap én toevallig voor Australië! :)
Echt backpacken in Azië is waarschijnlijk niets voor mij maar ik zie dat jullie daar ook niemand voor zoeken.
Mijn idee voor Australië was sowieso al een soort van roadtrip (samen met een groepje een auto huren of kopen), wat werken om een centje bij te verdienen en inderdaad zeeeer op het gemak. Echt er eens volledig tussenuit en doen waar je zin in hebt! (y)
De periode die ik in gedachten had was september of oktober vertrekken, maar dat kan nog wat opgeschoven worden aangezien dit nog niet vastligt. Voorziene periode ongeveer een 3 tot 6-tal maand.

En om wat info te geven over mezelf. Ik ben 28j, vrouw, uit West-Vlaanderen. Ik kan serieus zijn, maar meestal ben ik een beetje prettig gestoord :)
Heb wat reiservaring, maar niet voor hele lange reizen. Ik heb zowat alle soorten vakanties wel eens gedaan : hotel, hostels, camping.

Jullie mogen me steeds contacteren als je nog mensen zoekt en dan kunnen we eens verder kijken hoe het klikt hé! ;)

Hopelijk tot snel!

Hoi Jill!

Ons plan is zeker om naar Australie te gaan, maar wel vanaf begin december.
Eerst gaan we nog enkele maanden rondtrekken in Azie.
De bedoeling in Australie is idd road trip en het land verkennen om tussendoor te werken.
Hier mijn emailadres voor verdere info ;)
[email protected]
Groetjes!
Melanie

Holaaaa!

Ik ben ook op zoek naar een reisgezel voor Australië! :)

Ik woon in Gent,Oost-Vlaanderen, ben 28 jaar en vrouw! Ik ben zot van reizen (vorig jaar Indonesië rondgetrokken met 4 vrienden was de max! :) Aanrader ook!)
Ik amuseer mij graag, reis graag ,ontspan graag en all i need is a good laugh... hehe.
Mijn nummer 1 op mijn verlanglijstje blijft Australië maar ik ken niemand die dit ziet zitten wegens het financiële aspect.
Dus als het mogelijk is om samen te roadtrippen met auto of bus (All good for me!), dan zou dat super zijn!

Wel is het zo dat ik momenteel aan het werk ben en kan ik maximaal 5 tot 6 weken verlof nemen. (wss 5 weken)
De periode dat ik graag zou gaan is september / oktober of november en mijn route zou zijn van cairns naar sydney (of omgekeerd) en binnenlandse vlucht naar Uluru (om ook de aboriginal cultuur op te snuiven).
Dus omdat ik beperk ben in tijd heb ik wel een soort van route die ik ongeveer wil volgen (tijdsindeling kiezen we zelf! Dus check go with the flow!) Maar misschien is dit dan eerder voor Jill interessant qua periode?
Natuurlijk als je dit ziet zitten qua route want misschien doe jij liever de kant van Perth wat ook super blijkt te zijn. Of misschien omdat je nog meer tijd hebt dan mij wil je gewoon lekker alles chill doen, go for it dan!

Anyway, als er iemand interesse zou hebben om naar Aussie te gaan... Let me know

grtz,
Sarah

Hoi Sarah,

Leuk om te horen dat je ook naar Australië wil!
We hebben ons ticket al van Maleisië naar Sydney waar we landen op 7 december.
Dus dat zal misschien te laat zijn voor jou?
De bedoeling is ook om samen een auto te kopen en het land door te rijden, voornamelijk de oost-kust dan :)
Een route hebben we nog niet echt gepland, dat zien we daar wel.
Alles zal wel aan bod komen zoals de toeristische trekpleisters, grootsteden en 'sunny beaches' maar natuurlijk ook de prachtige outback :)
Laat maar weten wat je ervan denkt :)

Groetjes,
Melanie

Holaaaa!

Ik ben ook op zoek naar een reisgezel voor Australië! :)

Ik woon in Gent,Oost-Vlaanderen, ben 28 jaar en vrouw! Ik ben zot van reizen (vorig jaar Indonesië rondgetrokken met 4 vrienden was de max! :) Aanrader ook!)
Ik amuseer mij graag, reis graag ,ontspan graag en all i need is a good laugh... hehe.
Mijn nummer 1 op mijn verlanglijstje blijft Australië maar ik ken niemand die dit ziet zitten wegens het financiële aspect.
Dus als het mogelijk is om samen te roadtrippen met auto of bus (All good for me!), dan zou dat super zijn!

Wel is het zo dat ik momenteel aan het werk ben en kan ik maximaal 5 tot 6 weken verlof nemen. (wss 5 weken)
De periode dat ik graag zou gaan is september / oktober of november en mijn route zou zijn van cairns naar sydney (of omgekeerd) en binnenlandse vlucht naar Uluru (om ook de aboriginal cultuur op te snuiven).
Dus omdat ik beperk ben in tijd heb ik wel een soort van route die ik ongeveer wil volgen (tijdsindeling kiezen we zelf! Dus check go with the flow!) Maar misschien is dit dan eerder voor Jill interessant qua periode?
Natuurlijk als je dit ziet zitten qua route want misschien doe jij liever de kant van Perth wat ook super blijkt te zijn. Of misschien omdat je nog meer tijd hebt dan mij wil je gewoon lekker alles chill doen, go for it dan!

Anyway, als er iemand interesse zou hebben om naar Aussie te gaan... Let me know

grtz,
Sarah

Hey Melanie!

Reizen jullie dan met een soort "work & travel" mentaliteit?
Ik heb het ook al vaak overwogen, maar vrees soms ook voor het financiële aspect.

Als net afgestudeerde heb ik wel al wat geld bij elkaar kunnen rapen, maar om voor (onbepaalde?) tijd rond te trekken,
denk ik dat het geld sneller weggaat dan dat het zal binnenkomen. Lijkt mij anders wel een onvergetelijke ervaring!

Groeten
Pieter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan