Reisgenoten gezocht Trekking Nepal: Three Passes, oktober 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

Annafia

New Member
Hallo iedereen,

Wij (Sarah en Ann Sofie (beiden 29 jaar uit Gent)), vertrekken 13 oktober om een trekking te doen in de Himalaya. Wij hadden de idee om de Three Passes trek te doen. Hiervoor zullen we ook een gids inschakelen, maar deze valt wat duur uit gezien we maar met z'n twee zijn. Om de prijs wat te drukken, maar ook omdat het ons heel leuk lijkt om mensen te leren kennen met dezelfde passie als wij, zijn wij op zoek naar geïnteresseerden om met ons mee te gaan voor een maandje..

Groetjes,

Ann Sofie

Hey Ann Sofie,

Ik ben Thomas (26 uit Merelbeke). Ik heb wel interesse.
Mijn broer is een paar jaar geleden naar Nepal geweest en die gidsen (+ evt draagers) zijn niet zo duur hoor. Zal eens informeren hoeveel dat precies was.

Hoi Thomas,

Wat die gids betreft, hebben we inderdaad al één gevonden die goedkoper is. De gids die we eerst gecontacteerd hadden, was één van zo'n bedrijfje die dus genoeg commissie vraagt op alles. Ondertussen vonden we een gids die puur het gidsen (zonder dragers) op zich wil nemen en die komt op 20euro per dag. Dat is echt een goede prijs volgens mij, maar als je een andere kent of een betere prijs, laat gerust maar weten.

Momenteel hebben al een drietal andere mensen gereageerd. We zouden binnenkort eens allen afspreken om onze verwachtingen eens samen te leggen. Het is wat zoeken naar een geschikte datum, maar momenteel ligt woensdagavond 2 april als voorstel op tafel. Zou dit eventueel lukken voor jou?

Groetjes

Dag Ann Sofie, Thomas en …
Ik ben Joachim (28, Gent).

Jullie reis ligt waarschijnlijk al een eind vast, ik ben nu pas aan het zoeken.

Ik ben op zoek naar wat reisgezellen om te gaan trekken (beetje cultuur is natuurlijk goed meegenomen!), ben aan het overwegen om met Joker (of zo) naar Nepal te gaan. Ik heb al redelijk wat zelf (alleen) gereisd, en, omdat ik wel graag mijn eigen baas ben, spreekt jullie plan me misschien wel meer aan…

Als jullie er nog iemand bijwillen, dan met plezier! Misschien eens afspreken in het Gentse om te zien als we dat zien zitten?

Dag Ann Sofie, Thomas en …
Ik ben Joachim (28, Gent).

Jullie reis ligt waarschijnlijk al een eind vast, ik ben nu pas aan het zoeken.

Ik ben op zoek naar wat reisgezellen om te gaan trekken (beetje cultuur is natuurlijk goed meegenomen!), ben aan het overwegen om met Joker (of zo) naar Nepal te gaan. Ik heb al redelijk wat zelf (alleen) gereisd, en, omdat ik wel graag mijn eigen baas ben, spreekt jullie plan me misschien wel meer aan…

Als jullie er nog iemand bijwillen, dan met plezier! Misschien eens afspreken in het Gentse om te zien als we dat zien zitten?

Hey Joachim

Ik ben zelf ook op zoek naar een reisgezel (of twee), maar dan wel om samen richting Indonesiê of die kanten te trekken. Daarbovenop staan de vluchten naar Indonesië momenteel enorm goedkoop (lees 465 euro voor Jakarta, luchthavenvervoer inbegrepen). Ik weet niet of het je iets zegt maar wie niet waagt niet wint ;)

Ik hoor het wel!

Grtz
Dimi

Heb mijn reis richting Nepal ondertussen geboekt, net te laat!
Veel plezier in Indonesië!
Groet
Jo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan