Langs deze weg zoek ik een 3-tal mede skigenoten. Het liefst buiten de vakantieperiodes ; bijv van 6 jan tot 13 jan. Frankrijk of Oostenrijk, een appartement of hotel, maakt niet zoveel uit.
Indien interesse, gelieve te reageren.
Ik ben een vrouw van 58 jaar, woon in Antwerpen en heb eventueel wel interesse. Zijn er nog kandidaten of ben ik de 1e die reageert ?
Buiten de vakantieperiodes heeft ook mijn voorkeur.
Waar woon je om eventueel eens af te spreken ?
Groetjes.
Ik heb eind maart al een groepsreis met singles naar les trois vallées.
Maar dat is nog lang. Een extra budget- winterreisje Oostenrijk in januari zou ik wel zien zitten.
Ben ook 58 en uit Mechelen. Samen een appartementje delen of kamer op hotel is OK.
Willen jullie kennismaken?
groetjes, christine
Ik heb me net gisteren ingeschreven bij Josk / Arraba / Italie / Hotel Pordoi : van 16/3 tot 25/3.
Als je daar zin in hebt, kun je je natuurlijk ook inschrijven.
voor Christine : mag ik weten met welke groep singles je gaat skiën in Les trois vallèes ? Misschien voor volgend jaar interessant ...
Ik heb me net gisteren ingeschreven bij Josk / Arraba / Italie / Hotel Pordoi : van 16/3 tot 25/3.
Als je daar zin in hebt, kun je je natuurlijk ook inschrijven.
voor Christine : mag ik weten met welke groep singles je gaat skiën in Les trois vallèes ? Misschien voor volgend jaar interessant ...
Ik ga met single ski and snow een organisatie uit Antwerpen, maar dat is ongeveer dezelfde periode eind maart.
Daarom wou ik nog gezelschap zoeken voor een shortski januari/februari. Laat maar weten of je nog interesse hebt?
Ik heb even die site bekeken en lijkt me wel een leuk concept.
Ben je vorig jaar ook met hen meegegaan ? En indien niet : wil je me na deze vakantie laten weten hoe het was, want zou wel interesse hebben voor volgend jaar.
Voor dit jaar doe ik geen shortski meer in januari of februari.
Misschien wel handig om je privé mailadres te krijgen, is toch iets handiger dan via deze site.