hi reis-liefhebster
ik, Lucas, reis met mijn bootje in noord france, luxemburg of nederland (afhankelijk van het weer): ben net gepensioneerd, actief, 15 jaar wereld bereisd met motorhome en partner (die niet langer mee kan wegens gezondheid), nu enkel met bootje achter mijn4x4 jeep: boot in water voor mooiste stukken; 2 e-bikes aan boord; flexibel programma
Als je zin hebt mee te varen, daarbij te wandelen of fetsen langs natuur en mooiste plaatsjes vh land/regio...?
ben positief, niet-roker, normaal en gezond, en zonder problemen (en zoek/verwacht dat alles ook van mn reispartner)
vragen staat vrij; ik zal eerlijk antwoorden, heb geen zin in ellenlang over en weer emailen, ben nogal direct, spontaan,
extravert, ex-manager, 1.8m x70kg, hou van zon; 5 talen; hobby =reis/foto/lezen/beetje cultuur-natuur-relax alles kan niks moet
2 dochters, 4 kleinkids
En jij? Als je zin hebt mee te varen, daarbij te wandelen of fetsen langs natuur en mooiste plaatsjes vh land/regio...? ik reis vanaf 15.8 tm 26.9, en daarna vanaf 26.10 tm 24.12 verder doorheen (zuidelijk) europa in zelfde bootje (met douche wc water keukentje, slaapplaats, binnensturing, nieuwe buitenboordmotor; achter mijn nieuwe 4x4
tot mailens, snel? ciao
Lucas