reisgenoten juli 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

reskamrat

Member
Ik ben een 31-jarige vrouw uit de omgeving van Gent en ben op zoek naar een aantal reisgenoten. In augustus maak ik reeds mijn jaarlijkse ‘grote’ reis (lees vrij dure), maar ik heb nog tijd om voorafgaand een low-budget reisje te maken.
Periode: 5 tem 30 juli, min 5 dagen- max ???
Reisgenoten: gelijkgestemde zielen (m/v) in de leeftijdscategorie 25-37 jaar, Idealiter kunnen we een groepje van 4 tot 8 vormen.
Kamperen of jeugdherberg, mix van natuur en cultuur, actief (wandelen, fietsen, kano,… niet zonnekloppen, geen trektochten met volledige bepakking).
Bestemming is nog niet bepaald: ik dacht aan Scandinavië (goedkoop, want wild kamperen), het Zuiden van GB, Wales, Bretagne, Normandië, Friesland, Noorden van Dui,…ook Oost-Europa weet met te bekoren. Andere opties te bespreken.
Ik heb geen wagen, maar heb wel een 2-p tent.

Indien interesse, geef maar een seintje

Laatst bewerkt:
hey,

Ik heb op dit forum nog een zoekertje lopen ivm een reisje in juli dit jaar naar scandinavië (Finland en Noordkaap). Het zou een autoreis worden.

Als dit je wat lijkt, zeker reageren.
Ik zou de laatste 3 weken van juli hiervoor uittrekken.

Wim

Vakantie juli

Hallo,
Ik ben 38 j alleenstaande papa uit Gent. Aangezien mijn dochtertje de eerste 2 weken van juli bij haar mama is, zou ik evt. zelf nog een reisje zien zitten met leuke mensen uit de regio. Ik ben wel niet echt een campingfreak of rugzaktoerist maar sta wel open voor een lowbudget vakantie.
groetjes
Tanguy

Is er al iets beslist? Ik ben 36 en zou laatste weken van juli ook iets dergelijks willen doen. Ik heb wel wat nood aan beetje zon gezien de koude temperaturen in België de laatste maanden.

Groeten
Wim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan