Ik ben een 31-jarige vrouw uit de omgeving van Gent en ben op zoek naar een aantal reisgenoten. In augustus maak ik reeds mijn jaarlijkse ‘grote’ reis (lees vrij dure), maar ik heb nog tijd om voorafgaand een low-budget reisje te maken.
Periode: 5 tem 30 juli, min 5 dagen- max ???
Reisgenoten: gelijkgestemde zielen (m/v) in de leeftijdscategorie 25-37 jaar, Idealiter kunnen we een groepje van 4 tot 8 vormen.
Kamperen of jeugdherberg, mix van natuur en cultuur, actief (wandelen, fietsen, kano,… niet zonnekloppen, geen trektochten met volledige bepakking).
Bestemming is nog niet bepaald: ik dacht aan Scandinavië (goedkoop, want wild kamperen), het Zuiden van GB, Wales, Bretagne, Normandië, Friesland, Noorden van Dui,…ook Oost-Europa weet met te bekoren. Andere opties te bespreken.
Ik heb geen wagen, maar heb wel een 2-p tent.
Indien interesse, geef maar een seintje
Periode: 5 tem 30 juli, min 5 dagen- max ???
Reisgenoten: gelijkgestemde zielen (m/v) in de leeftijdscategorie 25-37 jaar, Idealiter kunnen we een groepje van 4 tot 8 vormen.
Kamperen of jeugdherberg, mix van natuur en cultuur, actief (wandelen, fietsen, kano,… niet zonnekloppen, geen trektochten met volledige bepakking).
Bestemming is nog niet bepaald: ik dacht aan Scandinavië (goedkoop, want wild kamperen), het Zuiden van GB, Wales, Bretagne, Normandië, Friesland, Noorden van Dui,…ook Oost-Europa weet met te bekoren. Andere opties te bespreken.
Ik heb geen wagen, maar heb wel een 2-p tent.
Indien interesse, geef maar een seintje
Laatst bewerkt: