reisgenoten voor korte of lange bestemmingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DirkAndre

New Member
Hey iedereen,

Mijn naam is Dirk, ik kom uit Leuven en ben zoals wellicht velen hier altijd op zoek naar een volgende bestemming. Het lijkt me leuk om een groepje (evt. via whatsapp) te vormen van reisgenoten met gelijkaardige interesses om af en toe een citytrip te doen, of een grotere reis te plannen (zo staan Portuguees sprekende landen momenteel bovenaan mijn lijstje). Zelf ben ik fan van een mix van cultuur, natuur, toffe activiteiten (wandelen, fietsen) met af en toe een rustmomentje om te genieten van de omgeving. Hiervoor heb ik dikwijls gebruik gemaakt van jeugdherbergen, hier sta ik nog steeds voor open (contact met locals en andere reizigers vind ik super!), of andere low budget opties (aangezien ik liever ietsje meer uitgeef aan activiteiten of lekker eten).

Laat maar iets weten mocht dit je aanspreken! Groetjes

Dag Dirk, ik woon in Gent en ben actieve reizigster. Misschien een goed idee om een whatsapp groep te starten met gelijkgestemden ..........Ik stuur je privé mijn nummer. Zelf heb ik al plannen tot en met 14 maart. April en mei zijn nog vrij.

Beste, zelf prille vijftiger en ervaren reiziger Azië. Zoek hetzelfde local, contact plaatselijke bevolking,....mix van cultuur, genieten, maar absoluut geen strandligger. Meer actieve wandelaar, maar op tijd en stond een goed terras en lekker eten.
Zoek ook reisgenoten. Een Whatsapp groep interesseert mij wel maar liever real LIFE afspreken Ben ook van Leuven.😉
Aangezien ik in het onderwijs sta zijn mijn verlofperiodes dus vast. Volgende reis interesse in Albanië. Maar voorstellen zeker welkom.

Groeten Kurt

Hallo iedereen,

Ik zoek iemand om de eerste drie weken van mei naar Namibië te gaan. Iemand interesse? Ik heb het land reeds volledig nageplozen maar ben nog niet begonnen met het reisplan samen te stellen omdat ik hoop op een reisgenoot. Een andere periode lukt niet en wanneer ik niemand vind zal ik genoodzaakt zijn om mij aan te sluiten bij een groep.

Hallo,
Ik ben van Mechelen. Uw manier van reizen spreekt mij aan, dus ik heb interesse om mee een groepje te vormen.
Groetjes
Lut

Hey iedereen,

Mijn naam is Dirk, ik kom uit Leuven en ben zoals wellicht velen hier altijd op zoek naar een volgende bestemming. Het lijkt me leuk om een groepje (evt. via whatsapp) te vormen van reisgenoten met gelijkaardige interesses om af en toe een citytrip te doen, of een grotere reis te plannen (zo staan Portuguees sprekende landen momenteel bovenaan mijn lijstje). Zelf ben ik fan van een mix van cultuur, natuur, toffe activiteiten (wandelen, fietsen) met af en toe een rustmomentje om te genieten van de omgeving. Hiervoor heb ik dikwijls gebruik gemaakt van jeugdherbergen, hier sta ik nog steeds voor open (contact met locals en andere reizigers vind ik super!), of andere low budget opties (aangezien ik liever ietsje meer uitgeef aan activiteiten of lekker eten).

Laat maar iets weten mocht dit je aanspreken! Groetjes
Hallo, ik laat bij deze nog eens weten dat ik interesse heb om op die manier te reizen.
Als je nog iemand zoekt mag je dat altijd laten weten
Ik heb zelf al wel wat reizen gemaakt, maar er is nog wel wat dat ik wil zien
Ik wil gerust eens afspreken
Groetjes
Lut (uit Mechelen)

nee geen groepje opgestart, ik heb nog steeds interesse om samen met geïnteresseerden te proberen iets te organiseren. Wegens omstandigheden hier enige tijd niet meer aangelogd.

Ik ben van maastricht en 64 jaar. Hou vooral van wandelreizen en steden. De wandelreizen bij voorkeur toch georganiseerd denk ik ..
Vroeger ging ik vaak in mijn eentje op reis en heeeel low budget. Dat doe ik liever niet meer: ben ik oud voor :)
Is er al een appclubje gestart? Ik wil graag aansluiten
Groet, jacqueline

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan