reisgenoten voor skireis 13/03/2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ingske

New Member
Hey,

Ik ben een 36 jarig meisje uit de rand van Brussel en zou graag in maart gaan skien. Ik ben bezig met een reis vertrek op 13/03 naar Le Corbier met skikot samen met nog andere mensen. We zijn nog dringend op zoek naar skigenoten

Voel je je aangesproken, aarzel dan niet en laat gerust iets weten

Groetjes en tot hoors
Inge

Hey,

Heb die week ook een weekje verlof en had graag nog een skireisje gepland maar nog geen reisgenoot gevonden, ben jongeman van 24 uit oost vlaanderen. Moet maar laten weten als het je wat zegt...

Groetjes

Pieter

Hey,

Ik ben een 36 jarig meisje uit de rand van Brussel en zou graag in maart gaan skien. Ik ben bezig met een reis vertrek op 13/03 naar Le Corbier met skikot samen met nog andere mensen. We zijn nog dringend op zoek naar skigenoten

Voel je je aangesproken, aarzel dan niet en laat gerust iets weten

Groetjes en tot hoors
Inge

Hey Pieter,

Bedankt voor je reactie.
Wij gaan morgenvroeg boeken, je kan nog altijd mee maar dan moet je snel beslissen.

We zijn ondertussen met 9 personen, 6 hebben er al geboekt en 3 zijn er daarna bij gekomen. Ik ga proberen om morgen grotere app te boeken zodat iedereen kan samenzitten

Kort samengevat, we vertrekken 13/03 naar Le Corbier in Frankrijk met skikot. We zijn met 3 meisjes en de rest zijn jongens

Als je meer info wil laat dan iets weten op [email protected]

Groetjes
Inge

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan