Dag Fioni en Kathy,
Ik ben eigenlijk altijd alleen met zulke georganiseerde reizen meegegaan. Voornamelijk omdat mijn vrienden eerder all-invakanties verkozen of met kinderen en huizen te maken hebben. Bij mij zijn dat meestal 2- of 3weekse reizen met redelijk wat cultuur of glibberen langs de bergwandelpaden. Ik heb meestal wel mensen gevonden om mee te babbelen of in een groepje iets te bezoeken, te eten , naargelang het reisprogramma dat toeliet. Ik heb eigenlijk niet zoveel koppels geweten op mijn reizen. Bij Joker ligt de leeftijd eerder wat lager, want meestal was ik met mijn 3 erbij een van de oudsten. Bij Anders Reizen is het publiek mss iets ouder, maar dat scheelt mss van reis tot reis. Bij mijn reis naar Peru en Bolivië was ik de jongste en dan ging richting 40 en 60, maar dat was mijnaangenaamste reis tot nu toe. En naar Turkije vorig jaar waren een heel aantal 19-20jarigen erbij, dus tja. Veel zal ook afhangen hoe je je opstelt op reis zeker, vooral omdat je met mekaar moet rekening houden en toch wat moet relativeren soms, als is dat niet makkelijk soms.
Op de reis van Syriê en Jordanië hadden we 4 koppels en 5 singles, maar dat is zo de enige reis dat ik me kan inbeelden. Of ik me alleen voelde? Mss op een paar reizen dat het wat wat minder meegevallen is, maar goed daar kan ik nog mee leven.
Maar we hebben alle 3 al verschillende bestemmingen gedaan, dus dat is altijd zeker leerrijk om daar meer over te vernemen.
Groeten
Boyaca