reisgezel gezocht

• Onderwerp starter Onderwerp starter fioni
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

fioni

Member
Hallo,
Pas deze site ontdekt en wie weet vind ik hier wel een reisgezel.Alleen is niet zo gezellig hé.Ben een 32jarige kleuterleidster met veel vakantie.Doe graag georganiseerde reizen.Heb al Cuba, India, Vietnam en Cambodja,Ethiopie,...bezocht. Zoek dus iemand die net zoals ik hou van wat cultuur, zonnige oorden, groepsreizen,vrienden maken,.... Contacteer me gauw indien mijn berichtje aanslaat.

Dag Fioni,

Je zal dan al wat van de wereld gezien hebben. Momenteel ben ik zo aan het rondkijken welke reizen me mss interesseren, maar mss heb je een bepaalde bestemming of organisatie in gedachten? Ik ben ook een leerkracht en huis in het Hageland. Of mss tot je meeting met de andere reisverhalenzoekers?

Groeten

Boyaca

Hallo,
Ik ben ook nog wat op zoek naar een bestemming.Liefst ergens waar ik nog niet geweest ben.De wereld is zo groot, heb al wat gezien maar er kan altijd wel iets bij op mijn lijst.Ga meestal met Neckermann wereldreizen op reis.Heb nog niks anders geprobeerd. Sta altijd open voor suggesties. Naar wat ben jij specifiek op zoek? Mss tot op de meeting

Dag Fioni,

Ik heb momenteel 4 bestemmingen in mijn hoofd, omdat mijn reizen meestal afwisselen tussen cultuur en soms bergtochten. Het weer speelt bij mij minder een rol. Alleen voor de sneeuw zal ik niet echt gaan. Alleen 14 dagen plat liggen gaat bij mij niet echt lukken.

Ik heb meestal bij Joker en Andersreizen georganiseerde reizen gedaan.Dit jaar staan voorlopig Marokko, Laos, Ethiopië of Costa Rica ertussen. Japan zou me ook aan staan, maar is wel vrij duur.Mijn laatste reis was met een internationale engelstalige groep en dat viel wel best mee, maar een vulkaan was niet akkoord op het einde.

Welke plaatsen had jij mss op je lijst staan? Ik heb voornamelijk bestemmingen gedaan in Zuid-Amerika en het Midden-Oosten.

Groeten

Boyaca

Hé,
Wil graag eens terug naar Azie. Amerika zie ik ook wel zitten. Och, het maakt eigenlijk niet zoveel uit als ik er nog maar niet geweest ben. Peru, Mexico,Zuid Afrika, Brazilie, Australie....Wil wel heel veel van de wereld zien. Joker en Anders reizen ken ik wel. Ga je altijd alleen of mee met een groep? Bevalt dat jou? Ben altijd met twee gegaan,wel aangesloten bij een groep. Zou dat eenzaam vinden zo in groepreizen als je alleen bent.Meestal zijn dat koppels bij die groepsreizen hé. Joker reizen zijn jonge mensen of ben ik verkeerd. Wel leuk zo ervaringen uitwisselen. Groetjes

Hoi,

wou je even mijn ervaringen meegeven. Ik ben vorig jaar met een groepsreis meegeweest naar Costa Rica. Het was een reis met allemaal singles, dus geen zorgen om het vijfde wiel aan de wagen te zijn van al de koppeltjes daar :-). De jaren voorheen ben ik ook altijd met 2 op vakantie geweest, dus het was wel een sprong in het onbekende maar het is echt heel goed meegvallen! Wil dit jaar wel eens uitproberen om te reizen in kleine groep, moet echt de moeite zijn denk ik.

Als je nog vragen hebt, laat maar komen.

Groetjes,

Kathy

PS: wanneer ben je van plan om je reis te maken? Ben op een andere discussie ook actief om met enkelen naar Peru te trekken. Moest het niks worden daar, wil ik je gerust vergezellen. Ik kan eender wanneer vakantie nemen, dus dat is al geen probleem. Naar bestemming ben ik ook heel flexibel. ik ben al in Tahiland, Cuba, Costa Rica geweest, dus alles wat daar vanaf wijkt is ok voor mij. Nog genoeg om te ontdekken dus. Peru, Oost- en Zuidelijk Afrika, Australië, Azië, ...
Ah en ik ben 33 jaar en kom uit het Leuvense.

Dag Fioni en Kathy,

Ik ben eigenlijk altijd alleen met zulke georganiseerde reizen meegegaan. Voornamelijk omdat mijn vrienden eerder all-invakanties verkozen of met kinderen en huizen te maken hebben. Bij mij zijn dat meestal 2- of 3weekse reizen met redelijk wat cultuur of glibberen langs de bergwandelpaden. Ik heb meestal wel mensen gevonden om mee te babbelen of in een groepje iets te bezoeken, te eten , naargelang het reisprogramma dat toeliet. Ik heb eigenlijk niet zoveel koppels geweten op mijn reizen. Bij Joker ligt de leeftijd eerder wat lager, want meestal was ik met mijn 3 erbij een van de oudsten. Bij Anders Reizen is het publiek mss iets ouder, maar dat scheelt mss van reis tot reis. Bij mijn reis naar Peru en Bolivië was ik de jongste en dan ging richting 40 en 60, maar dat was mijnaangenaamste reis tot nu toe. En naar Turkije vorig jaar waren een heel aantal 19-20jarigen erbij, dus tja. Veel zal ook afhangen hoe je je opstelt op reis zeker, vooral omdat je met mekaar moet rekening houden en toch wat moet relativeren soms, als is dat niet makkelijk soms.
Op de reis van Syriê en Jordanië hadden we 4 koppels en 5 singles, maar dat is zo de enige reis dat ik me kan inbeelden. Of ik me alleen voelde? Mss op een paar reizen dat het wat wat minder meegevallen is, maar goed daar kan ik nog mee leven.

Maar we hebben alle 3 al verschillende bestemmingen gedaan, dus dat is altijd zeker leerrijk om daar meer over te vernemen.

Groeten

Boyaca

Hé,
Tijdens mijn groepsreizen waren het altijd koppels op 1enkele single na.Ik was zelf ook samen met een vriend dus dan voel je dat alleen zijn niet hé. Het is nu gewoon de stap wagen om alleen te gaan in groep.Maar mss dat ik wel iemand vind die mee wil gaan via deze site. Aan Kathy:ik woon in Tienen dus Leuven is niet ver weg,als je eens wil afspreken zodat we eens wat ervaringen kunnen uitwisselen,mekaar leren kennen om te zien of we dezelfde interesse hebben,...mag je me gerust altijd iets laten weten. Ik kan enkel tijdens de schoolvakanties op reis gaan want ik ben kleuterleidster. Bestemming maakt me niet veel uit:mss door samen te zitten komen we wel tot een leuke bestemming.Pluis meestal de reisbrochures uit en wat me aanstaat kruis ik aan en dan is het nog juist kiezen. Alé, je laat maar iets weten.Ook voor Boyoca.Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

Joeps,

heb net op een andere discussie gelezen dat jullie ook naar de meeting komen op 20 november. Dan kunnen we daar al ideetjes uitwisselen en volop plannen smeden :cool:.

Tot dan!

Groetjes,

Kathy

PS Fioni: ik woon in Kumtich, dus dat is heel dichtbij en makkelijk om af te spreken

Hoi,

Ik kom inderdaad naar de meeting aan het station van Leuven, als ik tenminste nog kan wandelen na de fietstocht van donderdag. Het is bedrijfsbezoekendag in mijn school en we moeten allemaal de fiets op. Goed voor de conditie, maar mijn fiets is een beetje oud.

Ik kom uit Bekkevoort, dus Kumtich en Leuven liggen zo ongeveer even ver van mij. Maar ik ben benieuwd naar alle plannen.

Groeten

Boyaca

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan