Beste Julie,
Bedankt voor uw reactie en ook een gelukkig en voorspoedig nieuwjaar.
Ik vrees dat u niet opgemerkt hebt dat ik mannelijk ben!
Indien u desondanks verder interesse hebt :
1. indien er wederzijds vertrouwen en een goed gevoel zou zijn, dan kan er een reis partnerschap ontstaan voor langere tijd voor de maanden december, januari.
2. ik kom uit een avontuurlijk beroep, maar helaas heeft dit ook mijn medische pensionering tot gevolg gehad.
3. mijn beperking is het gevolg van een mutatie in mijn bloed, dus feitelijk ben ik een "x man", wat ook gevolgen heeft voor m'n longen en de gevolgen van een ongeval waarbij mijn tussenwervels in de nek zij beginnen te verschuiven. Desondanks sta ik nog altijd positief in het leven, maar iedere winter is "overleven" wat ik wil verbeteren door deze winterreizen.
Mijn aanbod om de reis te betalen geldt nog altijd, mits een gedeelde kamer (mijn budget is redelijk maar niet onbeperkt!).
Als persoon kan je mij het best omschrijven als "jack reacher" van lee Child, eigenlijk vindt ik dit best eng aangezien een hoofdpersonage in een boek vrij goed met mij overeenkomt zonder dat er een link is.
Hopelijk schrikt dit alles u niet af, maar ik ben op zoek naar een reis partner en dit kan alleen maar door open en eerlijk te zijn.
Ik had graag een foto ingesloten, maar zelf met downsizen van m'n foto's zijn ze hier nog te groot.
mvg
Peter