Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reisgroepje Europa eind juli of eind sept

Status
Niet open voor verdere reacties.

miesyljo

Member
Hallo! Na vorig jaar niet op reis te kunnen, is mijn reisgoesting groot! Ik ben een 37-jarige West-Vlaamse en zou het leuk vinden om via deze weg reisbuddy's te vinden met dezelfde interesses en ong. dezelfde leeftijd.

Bestemming: Zuid-Frankrijk, Griekenland, Portugal, Italië, Kroatië
Ik hou van gezelligheid, zon, wandelen, natuur, zwemmen in een blauw meer/de zee, een marktje bezoeken, charmante dorpen, lekker eten op terras,... Een mix tussen cultuur en natuur. Geen pure strandvakanties of saaie museabezoeken voor mij! Ik kan geen kaartlezen, maar heb wel oog voor heel wat moois ! Welk reistype ben jij? Een charmante B&B boeken (tips zijn welkom!), samen een huisje huren of op hotel (ben jij die single-toeslag ook zo beu??) We hoeven niet alles samen te doen.

Periode: 1week tot max.2weken van 19juli tem 1aug
OF van 13sept tem 31okt
Zegt dit je iets? Of bezit je zelf een logement in 1van de bestemmingen? Laat snel een berichtje achter!
Groetjes

hey

dit zegt me wel iets, ik ben 39 uit oost-vlaanderen, een weekje zon zie ik wel zitten,
ik persoonlijk zou eerder voor hotel kiezen, maar dat is bespreekbaar natuurlijk, griekenland, portugal, italie, kroatie, allemaal prima
ik hou ook van afwisseling, ik kan eens een dagje ofzo aan het zwembad liggen, maar zeker niet elke dag, ga dan liever uitstapjes doen, eens naar het dorpje, regelmatig een terrasje enzo

periode vanaf 13 sept past mij het best dan, want ervoor zit je nog met die vacinaties, op dit moment nog niet duidelijk wanneer ik kan gaan, welk land wat gaat vragen als voorwaarde enzo

groetjes,
Kristof

Halo,

Ik ben ook nog op zoek naar een reisbuddy. Op mijn bucketlist staan er nog verschillende landen. Ik ben een roadtripper type en dan nog liefst zonder boekingen. Op einde van de dag waar we terechtgekomen zijn, vinden we altijd wel een slaapplaats. Van deze vrijheid geniet ik er wel van, kun je langer blijven of sneller vertrekken.
Bij interesse zal ik wel een reactie krijgen van jou.

groetjes, Diederich.

Hallo Diederich,
Bedankt voor uw reactie! Ondertussen vond ik een vriendin die meegaat op 13sept, bestemming leggen we nog vast. Ik weet echter niet hoe ik mijn zoekertje moet aanpassen. Gezien jij een roadtripper bent, kan ik niet garanderen dat we een auto huren of op verschillende plekken logeren. Bij reizen zonder plan of slaapplaats zou ik me niet goed voelen... Hopelijk vind je nog een toffe reispartner met dezelfde ideeën ! Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...