miesyljo
Member
Hallo! Na vorig jaar niet op reis te kunnen, is mijn reisgoesting groot! Ik ben een 37-jarige West-Vlaamse en zou het leuk vinden om via deze weg reisbuddy's te vinden met dezelfde interesses en ong. dezelfde leeftijd.
Bestemming: Zuid-Frankrijk, Griekenland, Portugal, Italië, Kroatië
Ik hou van gezelligheid, zon, wandelen, natuur, zwemmen in een blauw meer/de zee, een marktje bezoeken, charmante dorpen, lekker eten op terras,... Een mix tussen cultuur en natuur. Geen pure strandvakanties of saaie museabezoeken voor mij! Ik kan geen kaartlezen, maar heb wel oog voor heel wat moois
! Welk reistype ben jij? Een charmante B&B boeken (tips zijn welkom!), samen een huisje huren of op hotel (ben jij die single-toeslag ook zo beu??) We hoeven niet alles samen te doen.
Periode: 1week tot max.2weken van 19juli tem 1aug
OF van 13sept tem 31okt
Zegt dit je iets? Of bezit je zelf een logement in 1van de bestemmingen? Laat snel een berichtje achter!
Groetjes
Bestemming: Zuid-Frankrijk, Griekenland, Portugal, Italië, Kroatië
Ik hou van gezelligheid, zon, wandelen, natuur, zwemmen in een blauw meer/de zee, een marktje bezoeken, charmante dorpen, lekker eten op terras,... Een mix tussen cultuur en natuur. Geen pure strandvakanties of saaie museabezoeken voor mij! Ik kan geen kaartlezen, maar heb wel oog voor heel wat moois
Periode: 1week tot max.2weken van 19juli tem 1aug
OF van 13sept tem 31okt
Zegt dit je iets? Of bezit je zelf een logement in 1van de bestemmingen? Laat snel een berichtje achter!
Groetjes