Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

reisgroepje oprichten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kristof vdm

New Member
Hallo iedereen,
Ik speelde al een tijdje met het idee om reisgenoten te zoeken, zeker omdat de laatste jaren ik steeds minder iemand vind die mee wil, en ik dacht waarom niet meteen een groep proberen te maken, waaruit op termijn hopelijk een leuk reisgroepje kan en mag ontstaan

op facebook heb ik die aangemaakt, de naam is Reisvrienden

maar mischien hebben jullie liever een whatsapp groep?
laat de voorkeur weten, indien gewenst maak ik een groepje via whatsapp

iedereen is trouwens welkom, man/vrouw, jong/oud
en de reisjes kan ook vanalles zijn, citytripje, dagje of paar daagjes in eigen land, paar daagjes duitsland, eens een dagje pretpark, wandelvakantie oostenrijk of elders in de bergen, een zonvakantie, all-inn vakantie, noem maar op, alles is mogelijk, iedereen kan zijn reisje voorstellen

groetjes,
kristof

Ik ben mogelijks kandidaat, maar ben niet op facebook.
Hoe oud ben je en waar woon je ongeveer ? Niet dat dit persé belangrijk is, maar gewoon om een idee te hebben.

Groetjes.

Ben wel een pakje ouder hoor : 62 jaar en woon in Antwerpen.
Maar op mijn reizen ben ik steeds omringd door jongeren.

We zijn wel wie er nog verder reageert, van allerlei pluimage ...

Ik woon in Beersel bij Halle en wil ook wel eens mee op reis gaan, ben 64, pas op pensioen maar zie er nog jong uit. Zoek ook een groepje om bij aan te sluiten. Heb me lid gemaakt van jullie groepje.

Hallo iedereen,
Ik woon in Melle bij Gent. Ben ook wel een pak ouder, 61 maar jong van geest. Mijn lichaam wil niet altijd mee door arthrose, ik kan nog veel doen maar wel op eigen tempo, hangt ook af van de reis. Mijn interesses gaan naar citytrips, ja op eigen tempo, langere en verre reizen, combinatie van natuur, cultuur en een dagje rust tussenin. Ik zou toch graag lid worden van jullie groepje.

Hi kristof, ik keek net op fb, maar zie geen account met de naam: Reisvrienden. Hoe kan ik het vinden,

groet, Lisca

Hey , Leuk dat iedereen welkom is :0-
Ik woon in VL Brabant, vrouw, 51 met een reismicrobe. Aangezien ik blijkbaar ook avontuurlijker ingesteld ben dan mijn mannelijke leeftijdsgenoten, ben ik benieuwd naar de reacties die hier gaan verschijnen

Hallo Kristofvdm, tof voorstel! Ik ben 37 en woon in de Westhoek, het is hier ook elke dag lastig om reisgezelschap te vinden
Er bestaan verschillende groepsreizen, maar ofwel zijn ze vertrekkende vanuit Holland, vallen die niet in mijn verlof, te sportief of onmiddellijk voor 3weken... Bestaat deze FB-groep nog? Want ik vind hem niet onder 'groepen'.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...