reisje andalucië een weekje RIU hotel aan strand vertrek 02/05

Status
Niet open voor verdere reacties.

vlottemeid

Member
Hallo iedereen,

Ik zoek een vlot en gezellig reisgezelschap liefst een (hetero) dame.
Die meewil naar RIU hotel in Chiclana (Cádiz) Andalucië, ik heb gisteren geboekt
maar vind het steeds gezelliger met 2 of meer ...gezien ikzelf een sociaal iemand ben
die niet graag alleen ben....zeker niet om te gaan ontbijten of savonds te gaan eten, eventueel samen
uitstappen doen of wat sporten enz.....alles is bespreekbaar.
Spreekt je dit aan, laat dan zeker van je horen.
Ben zelf een veertiger maar voel me een stuk jonger.....een echte levengenieter en doe graag aan watersport
en allerhande activiteiten met het nodige relaxen tussendoor en mss een wellnessmoment meepikken wat
daar in het hotel perfect kan.
Tot gauw....

Hallo vlotte meid,
Lijkt me wel wat om daar wat te gaan waterskieën, mijn spaans te oefenen en de streek te verkennen.
Marc.

ik vertrek binnen 2 weken om 6 uur smorgens met de TUI vlucht naar Jerez de la Frontera dit is de luchthaven waar we landen om dan vervolgens met de bus naar RIU Chiclana in Cádiz te rijden en daar weekje te verblijven

ik weet niet eens wie je bent vanwaar je bent hoe oud je bent.....ik rij netjes met de bus mee hoor dit is allemaal zo geregeld ...ik vertrouw niet zomaar meteen een vreemde man hoor.....

je weet volgens mijn vrijgegeven info al keiveel hé
ben een niet single hetero dame die gezelschap zocht voor een weekje zon....en voor de rest mekaar
vrij laten ...samen eten en eventueel samen sporten ben je bel of nederlander?
ikzelf ben een wereldreiziger maar wilde al lang eens naar Andalucië .....
en hou van de RIU hotels en juist aan zee gelegen i love it en wellness en sport en animatie à volonté just
what i need....nog 6 dagen werken jippie.....deze week 3 dagjes en volgende week ook

Nog nergens, maar het lijkt me wel iets. Ik hou eigenlijk wel van korte termijnplanning en een vlucht en hotel zijn zo geboekt. We kunnen altijd al eens iets gaan eten op voorhand?

Zeg maar waar en wanneer je graag had dat ik me kom voorstellen. Ik reis al jaren single en weet wat hotels kosten maar zou graag een nieuwe reisgezel ontmoeten.

Ik heb wel vrienden maar de meeste hebben veel minder tijd en reismogelijkheden dan mij. Een relatie is iets wat je overkomt, niet wat je zoekt en ik ben liever alleen dan samen met te veel compromissen. Ik zal de juiste nog wel tegenkomen.

hhahahaha mij is de liefde overkomen hoor heb hier nooit naar gezocht!!!!
je bent al 55 denk je nu nog iemand tegen te komen dan?
aiaiaiai als ik dit zo lees ben je meer ne fladderaar....je wil wel iemand maar enkel voor het reizen en de sex
dan kan je beter alleen blijven ....geloof me....
soit ik wens je alle succes toe.....toch bedankt voor de reactie ....op reis dien je ook afspraken te maken hé
als je een reispartner zoekt ma bon als jij dit niet kan en wil ....dan is dit jammer maar dit is ook bij een reis-
gezelschap zo hé

Ben alles behalve een fladderaar en heb 2 geweldige kids. Afspraken zijn geen compromissen en zelfs zeer belangrijk voor mij.

afspraken zijn wel compromissen hé...er moet een klik zijn ook als reisgezel hé ma bon...jij hebt je standpunt en staat niet open voor de mening van een ander .....dus laten we het hierbij good luck nog....
kids ja en? die staan op eigen benen en jij blijft alleen achter....maarja als je enkel je eigen ding doet dan vrees ik dat je geen reisgezel gaat vinden hoor sorry maar zo voelt dit aan bij u

jammer dat je op jouw leeftijd zo egoïstisch bent ingesteld van jonge mensen ja zou ik dit verwachten ja
maar nu van een rijpe man van jouw leeftijd.
hoop dat je een leuke reisgezel vindt en hoop dat je die persoon dan ook zijn of haar mening laat zeggen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan