Reismaatje gezocht backpacken juli/Augustus 26jr.

Status
Niet open voor verdere reacties.

eviheijns

New Member
Hoi allemaal! 👋

Ik zoek een reismaatje om in de zomervakantie 3 weken te gaan backpacken in Azië. Ik heb al eerder gereisd door Thailand en Cambodja dus zou dit keer graag andere landen bezoeken. Ik sta eventueel ook open voor bestemmingen in zuid-amerika (Colombia/Guatemala).

Ik ben 26 jaar en werk in het onderwijs, daarom ben ik gebonden aan de schoolvakantie.

Ik heb al eerder solo gereisd maar zou het leuk vinden om een keer samen met iemand te reizen.

Op reis vind ik het leuk om veel dingen te ontdekken/ mensen te leren kennen en af en toe nog een keertje uit te gaan. Ik slaap het liefst in hostels om de kosten te drukken en ook omdat ik dat erg gezellig vind 😁.

Klinkt dit als een leuk plan en ben je een vrouw van rond de 26, stuur me dan een berichtje!

Groetjes Evi

Hoi Evi! Ik ben Tessa, deze maand 27 jaar geworden. Ik wil ook graag in juli-augustus op reis en zou ook heel graag ongeveer 3 weken weg willen. Sri Lanka lijkt mij heel vet, maar sta voor veel open! Het meest ideale is in ieder geval een combi van veel dingen doen zien met af en toe een relaxter dagje op het strand en een avondje gezellig uit. Stuur me gerust een berichtje via Instagram als je interesse hebt! @tessajohannes 😄

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan