Reismaatje gezocht Bali 2022 mei juni Australië 19 jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Liselotoost

New Member
Hiii,
Ik ben onlangs gestopt met mijn opleiding aan de uni in Leiden en wil nu graag rondreizen. ik ben dan 20 jaar en zoek een leuk reisgenootje(s) om mee te reizen. Ik zou heel graag naar Bali willen gaan voor een paar weken om te leren surfen en te relaxen, ook zou ik daarna door willen reizen naar Australië om te roadtrippen (ook sta ik open voor andere ideeën). Ik wil in mei vertrekken en minimaal 8 weken reizen. Over mijzelf, ik surf nu al een beetje en hou van actief zijn, ook ben ik altijd bij voor borreltjes en party’s. Als het je leuk lijkt stuur gezellig een berichtje en misschien kunnen we het een keer bespreken bij een wijntje.
Xx Liselot

Laatst bewerkt:
Hi Liselot,
Mijn naam is Lisa en ik ben 24 jaar. Ik vertrek 6 mei naar Australië en heb een groepsreis tot 20 juni die eindigt in Cairns. Mocht je naar Australië gaan is het misschien lek om met elkaar in contact te komen (insta: Lisavandevenn). Ik heb al ideeën voor na 20 juni, maar deze staan nog niet vast. Onder andere: Alice Springs, Great Ocean Road, Melbourne en Nieuw-Zeeland.

22 augustus vlieg ik vanuit Melbourne terug naar Nederland.

Hey, Liselot,
Ik ben Louisa 22 jaar en stop eind mei op mijn werk. Ik zou graag voor een paar weken een grote reis maken. Indien je interesse hebt om met mij contact op te nemen. Mag je me een berichtje sturen op mijn insta louisalauwaert

Hiii,
Ik ben onlangs gestopt met mijn opleiding aan de uni in Leiden en wil nu graag rondreizen. ik ben dan 20 jaar en zoek een leuk reisgenootje(s) om mee te reizen. Ik zou heel graag naar Bali willen gaan voor een paar weken om te leren surfen en te relaxen, ook zou ik daarna door willen reizen naar Australië om te roadtrippen (ook sta ik open voor andere ideeën). Ik wil in mei vertrekken en minimaal 8 weken reizen. Over mijzelf, ik surf nu al een beetje en hou van actief zijn, ook ben ik altijd bij voor borreltjes en party’s. Als het je leuk lijkt stuur gezellig een berichtje en misschien kunnen we het een keer bespreken bij een wijntje.
Xx Liselot

Hi! Ik ben al in Bali geweest maar zou die maanden graag naar de filipijnen en Australië gaan. Laat maar weten moest dit jou ook leuk lijken. Ik ben zelf 22 jaar en zou ook heel graag leren surfen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan