reismaatje gezocht Bali 2024

Status
Niet open voor verdere reacties.

Liekehun

New Member
Hi,

Ik zoek een reismaatje voor 3 weken Bali in 2024. Voor mij zou dit de eerste reis buiten Europa zijn en ik vind het dan ook fijn om samen te reizen! Het lijkt mij leuk om in een hostel te zitten en zo ook mensen te leren kennen. Ik houd zelf van strand, feestjes, cultuur en natuur! Ben dus eigenlijk voor alles wel in :) Ik ben een meid van 25 jaar en zou mezelf wel spontaan kunnen noemen. Ik vind het fijn om samen te reizen zodat je altijd elkaar hebt mocht er iets gebeuren.

Mocht je dit wat lijken dan zou ik graag kennismaken!

Heyy, ik heb precies het zelfde plan. Allen eigenlijk met voorkeur net wat langer. Ik ben Louise 20 jaar. Heb afgelopen jaar al een mooie reis gemaakt 7 maanden op Curaçao. Zou me leuk lijken om te kijken of we missen een goede match zijn om samen ze gaan. Als jou dat ook leuk lijkt mag je mij een berichtje sturen op mijn Instagram @louisejonk

Hi,

Ik zoek een reismaatje voor 3 weken Bali in 2024. Voor mij zou dit de eerste reis buiten Europa zijn en ik vind het dan ook fijn om samen te reizen! Het lijkt mij leuk om in een hostel te zitten en zo ook mensen te leren kennen. Ik houd zelf van strand, feestjes, cultuur en natuur! Ben dus eigenlijk voor alles wel in :) Ik ben een meid van 25 jaar en zou mezelf wel spontaan kunnen noemen. Ik vind het fijn om samen te reizen zodat je altijd elkaar hebt mocht er iets gebeuren.

Hee! Mijn naam is Chiara, 23 jaar oud en zat er zelf ook aan te denken om 3 weken lang naar Bali te gaan reizen. Welke periode gaat jouw voorkeur naar uit? Groetjes, Chiara

Hoi ik ben Öz.
Ik wil graag met een groepje naar Bali mee willen reizen. Ik zie graag een reactie tegemoet
doei

Hi,

Hi :),
Ik ben Sudha en 28 jaar. Ik ben van kleins af aan opgegroeid met reizen naar Azië. Wel altijd samen met mijn familie. Graag wil ik dit jaar naar Bali, maar niet alleen. Ik ben benieuwd wanneer jij voor 3 weken naar Bali zou willen gaan? Ik werk in het onderwijs en ik zit dus helaas vast aan de schoolvakanties. Ik heb vrij vanaf 24 juli t/m 15 augustus. Ik ben ook van cultuur, natuur en zo nu en dan een feestje :).

Groetjes Sudha

Hi Lieke, ik heb hetzelfde idee in gedachten voor de zomervakantie! :) Ik ben ook 25 jaar en zou graag in de periode 2 juli - 4 aug weg willen gaan. Ik heb zelf al best wat verre reizen (waaronder in Azië) gemaakt. Mocht je het leuk lijken zou ik graag kennis met je maken! Groetjes Hilke

Hi,

Mijn plan is om volgende maand voor 3 weken naar Bali te gaan. Wanneer heb je in gedachten om te gaan? Ik ben 30 jaar en wil graag met iemand de reis beginnen en als het leuk klikt samen verder reizen.

Gr Corinda

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan