Reismaatje gezocht Bali februari/maart 2024

Status
Niet open voor verdere reacties.

kieviten

New Member
Heey, mijn naam is Merel en ik zoek een vrouwelijk reismaatje die het leuk lijkt of af en toe wat te gaan doen of een paar dagen samen Bali wilt gaan verkennen. Ik ben zelf al veel op reis geweest en hou vooral van het lekkere eten daar en nieuwe mensen leren kennen. Mocht je het leuk lijken hoor ik graag van je!

Hi Merel! Ik ben Saar en heb nu een tussenjaar. Ik wil heel graag naar Bali voor een aantal weken maar wil niet graag alleen… Ik zou graag in het nieuwe jaar willen rond februari! Groetjes Saar

heey Saar, lijkt het je wat om elkaar anders een keer te bellen zodat we elkaar vast een beetje leren kennen? Dan kunnen we meteen kijken of we een beetje dezelfde dingen willen doen :)

Hi Merel en Saar, Ik zag deze berichten en ben eigenlijk opzoek naar hetzelfde! Ik zou graag februari naar bali willen voor zo'n drie weken. Dit zal voor mij de eerste keer buiten Europa zijn dus ik ga liever niet alleen. Ik ben 25 jaar en houd en ben een spontaan en sociaal persoon. Ik houd van gezelligheid, strand, natuur, cultuur en een feestje ga ik ook niet uit de weg :). Lijkt het jullie leuk om in contact te komen?

Laat maar weten!

Ik zit tot 9 februari op bali, reis alleen zoals het er nu uitziet.
Zag op booking.com een hostel, female only, met yoga groepslessen, filmavonden en wellness. Zie in de recenties dat veel meiden daar contacten op doen en eigenlijk vooral solo reizigers.
Ik denk dat ik daar mijn eerste 2 nachten boek., zit ook in centrum van ubud, dus genoeg te doen.

Heyy! Mijn naam is Annabel, ik ga 17 feb naar Bali en ben ook nog opzoek naar een reismaatje! Ik heb de afgelopen 5 weken alleen door Thailand gereisd maar ben erachter gekomen dat alleen reizen toch niks voor mij is… ik zoek een maatje om door Bali te reizen en misschien door te reizen naar de Filipijnen! Ik ben 20 jaar en hou van gezelligheid, strand, lekker eten en af en toe een leuk feestje! Het lijkt me super gezellig om een maatje te vinden om een paar weken, of misschien wel tot mei/ juni mee op te trekken! Als je dit leuk lijkt stuur me gerust een berichtje☺️ mijn insta is @annabeladriaanssen.x trouwens!😋

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan