reismaatje gezocht Curacao Januari

Status
Niet open voor verdere reacties.

daan2000

New Member
Hey!

Omdat ik in december afstudeer wil ik mijzelf trakteren op een vakantie. Omdat er verder niemand mee kan ben ik opzoek naar een vrouwelijk reismaatje van 20+ (ik ben zelf een vrouw van 22 jaar). het liefst vertrek in in januari voor een weekje of twee naar een warme bestemming zoals Curacao, Bonaire, Kaapverdie of Dubai. Een andere warme bestemming ben ik ook altijd in voor!

Groetjes,
Daan

Hey Daan,

Ook ik heb plannen om in januari op reis te gaan naar de zon, ik heb de hele maand vrij en dat is eens kans die ik pakken moet!
Ik dacht zomaar eens te googelen naar reismaatjes gezien ik alleen ben, en jouw bericht kwam meteen omhoog.

Ik ben een vrouw, 32 jaar, maar meestal wordt ik daar niet voor aangezien. Ik heb zin om lekker naar een warm land te vertrekken, voor 1 Max 2 weken, net zoals jij, en had zelf Kaapverdië als soort van plan liggen, omdat het niet zo ver reizen is, niet te duur, ze engels spreken en omdat het er denk ik mooi en lekker warm is.

Zou je het leuk vinden om eens heen en weer te sparren over wat we leuk vinden en zo?
Ik heb geen social media maar wel gewoon een telefoon en mail en dergelijke:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan