Reismaatje gezocht (juli/augustus)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vera2000

New Member
Hoi,

Ik ben Vera en ben 22 jaar. Sinds dit jaar ben ik klaar met mijn opleiding en ben nu aan het werk in Tilburg. Ik ben op zoek naar een reismaatje van rond mijn leeftijd voor de komende zomervakantie (juli/augustus). Het is mijn grote wens om een keer de Baltische Staten te bezoeken, maar sta zeker ook open voor andere landen. Ik ben zelf niet heel erg van het uitgaan (een keer is echt geen probleem) en ben vooral op zoek naar iemand om nieuwe culturen en landen mee te ontdekken.
Mocht je dit leuk lijken, dan zie ik graag je berichte hieronder in de chat en wie weet plannen we ons komende vakantie samen!

Groetjes Vera

Beste Vera,

Ik heb nog nooit echt nagedacht over de Baltische Staten als vakantiebestemming, maar het zou me erg leuk lijken om mee te gaan. Ik ben zelf eveneens niet echt van het uitgaan, maar meer van het ontdekken van nieuwe dingen.

Hoi Sjoerd,

Leuk dat je reageert en ook interesse hebt in de Baltische Staten!
Het zijn niet landen waar je idd snel over nadenkt van daar wil ik naar toe, maar juist daarom lijkt het mij heel mooi omdat je echt in een andere cultuur terecht komt en hele mooie bezienswaardigheden zijn zonder dat je door iedereen onder de voet gelopen wordt.
Waar ben jij allemaal al naar toe geweest qua vakantielanden?

Ik ben vorig jaar (met Interrail) naar een mix tussen hele toeristische (Florence en Praag) en iets minder toeristische (Bratislava, Ljubljana) geweest. Nog nooit buiten Europa geweest, maar binnen het continent valt ook nog genoeg te ontdekken.

Hoihoi! Toevallig nog op zoek naar iemand voor de laatste week van augustus? Groetjes!! Franny, 21 jaar

Heyhey, toevallig nog op zoek? Mij lijkt de Baltische Staten echt een leuke omgeving. Zeker nu in deze tijd, met de Russische geschiedenis van deze landen, buitengewoon interessant. Ik hoor graag of je nog iemand zoekt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan