Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reismaatje gezocht november/december 2022 - Azië of Costa Rica

Status
Niet open voor verdere reacties.

BabetteF

New Member
Hi!

Ik ben Babette, 22 jaar oud en woon in Amsterdam. Ik zou graag een 1 a 2 maanden willen reizen (backpacken) rond november/december met een reisgenote rond dezelfde leeftijd Ik heb nog geen concrete plannen dus daar zouden we het samen over kunnen hebben! Gebieden die me trekken zijn Azië en midden/zuid Amerika. Ik ben al een aantal keer Azië geweest, namelijk Vietnam, Thailand en Bali. Ik vond dit allemaal zeker voor herhaling vatbaar, maar zou stiekem ook iets anders leuk vinden zoals Japan, Zuid-Korea en/of Taiwan. Daarnaast hoor ik heel veel leuks over Costa Rica (en Panama en eilanden in midden Amerika), dus dit zou mij ook heel leuk lijken.

Hopelijk heb jij ook plannen voor een soort dergelijke reis en zoek je nog een reisgenootje. Stuur me dan vooral een berichtje, en wie weet als het klikt, kunnen we een reis boeken!

Liefs,
Babette

Hoi Babette, ik ben Estée, 26 jaar en wil half november 3 weken reizen. Ik zit zelf te twijfelen tussen Costa Rica en Mexico/Belize.
Ik ben ook nog op zoek naar een reisgenoot dus ben benieuwd hoe je erover denkt!

Hoi Estée, mocht je halverwege december willen reizen naar Mexico e.o. houd ik mij aanbevolen. Ben zelf 28.
Groetjes!

hi! ik ben zelf ook op zoek naar een reismaatje! Ik zou dan vanaf oktober of november willen vertrekken. Het lijkt me leuk om samen te starten! Ik zit zelf namelijk ook een beetje te twijfelen tussen Azië en midden-amerika. Wat betreft azië leken mij laos, vietnam en cambodja erg mooi (ben zelf al in thailand en bali geweest) en wat betreft midden-amerika dacht ik zelf aan guatemala, costa rica, nicaragua, panama (ben zelf al in mexico geweest)

Wat korts over mij: ik ben evelien, 22 jaar oud en heb nu een tussenjaar!

Hii!! Ik ben Elize. Ik ben 20 jaar. Mijn reis naar Zuid Korea is geboekt van 21-10 t/m 3-11-2022. Helaas gaan mijn reisgenoten niet meer mee en wil ik liever niet alleen. Daarom wil ik graag een reisgenoot/reisgenoten. Dit is de datum dat ik heb geboekt maar ik wil hem waarschijnlijk gaan omboeken. Zou ik met je meekunnen als we een datum overeen zouden komen. En het zou klikken natuurlijk groetjes Elize

Hey! Wat stom! Maar ik heb zelf iets soortgelijks meegemaakt en toen toch besloten om alleen te gaan wat me eigenlijk veel meer rust bracht! Misschien heb jij dit ook wel als je er even goed over nadenkt! Ik vlieg zelf 13 november naar Vietnam ho chi minh! Dan reis ik door naar het noorden van Vietnam, Laos en Cambodja!

Hoi Evelien, ik ben jasmijn, 23 jaar. Azie en amerika lijken mij ook erg leuk om naar toe te gaan en ik ben nog op zoek naar een buddy. Als jij ook nog iemand zoekt stuur maar een berichtje

Hi Babette, ik zou in januara/februari willen vertrekken naar Costa Rica en Panama. Laat maar weten als je interesse hebt om samen te gaan

Hoi Babette! Ik ben van plan om iets later te vertrekken, in januari, en wil dan vanuit Guatemala naar het zuiden reizen. Mocht je dan nog op reis zijn, kunnen we kijken of onze plannen overeen komen en een deel samen reizen? Insta: @clairehoutvast
Groetjes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...