BabetteF
New Member
Hi!
Ik ben Babette, 22 jaar oud en woon in Amsterdam. Ik zou graag een 1 a 2 maanden willen reizen (backpacken) rond november/december met een reisgenote rond dezelfde leeftijd
Ik heb nog geen concrete plannen dus daar zouden we het samen over kunnen hebben! Gebieden die me trekken zijn Azië en midden/zuid Amerika. Ik ben al een aantal keer Azië geweest, namelijk Vietnam, Thailand en Bali. Ik vond dit allemaal zeker voor herhaling vatbaar, maar zou stiekem ook iets anders leuk vinden zoals Japan, Zuid-Korea en/of Taiwan. Daarnaast hoor ik heel veel leuks over Costa Rica (en Panama en eilanden in midden Amerika), dus dit zou mij ook heel leuk lijken.
Hopelijk heb jij ook plannen voor een soort dergelijke reis en zoek je nog een reisgenootje. Stuur me dan vooral een berichtje, en wie weet als het klikt, kunnen we een reis boeken!
Liefs,
Babette
Ik ben Babette, 22 jaar oud en woon in Amsterdam. Ik zou graag een 1 a 2 maanden willen reizen (backpacken) rond november/december met een reisgenote rond dezelfde leeftijd
Hopelijk heb jij ook plannen voor een soort dergelijke reis en zoek je nog een reisgenootje. Stuur me dan vooral een berichtje, en wie weet als het klikt, kunnen we een reis boeken!
Liefs,
Babette