Reismaatje gezocht Rondreis Nieuw Zeeland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jasper1994

New Member
Hey hallo!

Leuk dat je een kijkje komt nemen. Mijn naam is Jasper en ben 23 jaar. Mijn plan is om in oktober naar Nieuw Zeeland te gaan voor een week of 8, en om daar een reis te gaan maken. Daar een camper/auto te huren en zo het land door de touren en te genieten van al het moois. Veel te ondernemen en zoveel mogelijk zien. Ik heb nog geen concrete plannen gemaakt dus ik sta nog voor alles open.

Nu is het een stuk gezelliger om dit met iemand samen te doen want alleen is ook maar zo alleen.

Dus ben jij opzoek naar een gezellig reismaatje en heb jij zin in dit avontuur. Laat dan even een berichtje achter. Wie weet kunnen we onze plannen op elkaar afstemmen.

Groetjes

Hoi Jasper!

Ik ben Alysa, 23 jaar. Ik zit er over ook over na te denken een road trip te maken met een camper. Nieuw zeeland lijkt mij ontzettend gaaf, maar misschien ook dan meteen Australië?
Ik heb nog helemaal geen plannen, kijk nu een beetje rond en zie wel wie en wat er op mijn pad komt. Ik zoek een travelbuddy omdat het voor mij de eerste keer is, en gezelschap is daarin wel handig en gezellig :)

Groetjes,
Alysa

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan