Reismaatje gezocht (v) (20-35 jaar) voor november 2022 naar Thailand

Status
Niet open voor verdere reacties.

lianff

New Member
Hoi allemaal,

Ik zoek een vrouwelijk reismaatje om samen Thailand te gaan verkennen voor +- drie weken. Het liefste in november, maar ik ben nog flexibel met vrij vragen. Lijkt het je leuk om een zonnige/tropische vakantie te combineren met actie en ontspanning, dan kom ik graag met je in contact! :)

Hoi Hanne,
Bedankt voor je berichtje! Ik was inderdaad ook via Shoestring aan het kijken, maar kende de organisatie nog niet. Ik zal je ergens vandaag een berichtje sturen op instagram 🤗

Hoihoi,

Ik wil vanaf november ook kijken voor een reis, Thailand lijkt oa mij super gaaf en +- 3 weken zou top zijn voor mij. Ik ben opzoek naar een reismaatje, want dat heeft toch mijn voorkeur ipv alleen. Ik ben nog wel zoekende in hoe en wat.

Mijn insta is indiavangelder, voor als je nog interesse hebt om met 2 te reizen (ik ben 21).

Groetjes,
India

Hoii,

Ik ben ook van plan om rond november naar Thailand te gaan! Ben zelf wel van plan om langer te blijven, maar zou het dan wel het leukste vinden om samen met iemand te beginnen.
Mijn insta is lois.mijnsbergen als je het leuk zou vinden om samen te gaan kan je me een berichtje sturen!

Groetjes,
Loïs (21)

Hoi hoi,

Ik ben Marly 24 jaar en wil in november ook graag 3/4 weken naar Thailand om rond te reizen. Het liefst samen met iemand van mijn eigen leeftijd, toch leuker dan helemaal alleen. Toch spannend om in je eentje te verrekken naar een vreemd land zo ver weg. Mocht je interesse hebben hoor ik het graag 😊

Groetjes,
Marly

Hoi hoi,
Leuk dat je reageert. Ik heb inmiddels een groepsreis geboekt via Shoestring. Dus ik ben nu voorzien 🤗

Hoi hoi,

Ik ben Marly 24 jaar en wil in november ook graag 3/4 weken naar Thailand om rond te reizen. Het liefst samen met iemand van mijn eigen leeftijd, toch leuker dan helemaal alleen. Toch spannend om in je eentje te verrekken naar een vreemd land zo ver weg. Mocht je interesse hebben hoor ik het graag 😊

Groetjes,
Marly
Hoi Marly! Ik (Lieke, 22 jaar) was van plan om midden oktober (op zijn laatst begin november) naar Thailand te gaan om rond te reizen (ook voor 3 tot 4 weken). Ik zou ook heel graag met iemand of een klein groepje gezellige meiden erop uit gaan in plaats van alleen. Lijkt het je leuk om hier een keer over te kletsen via Zoom ofzo?

Groetjes, Lieke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan