Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hi!Hi! Heb je instagram?
Hi Maldini, ik heb nu een soort tussenjaar en zit eraan te denken om rond februari/ maart te gaan reizen. Azië ligt heel erg op mijn interesselijstje, alleen vind de gedachte om alleen te gaan niet heel fijn. Ook ik heb geen ervaring met backpacken, maar het lijkt me echt heel gaaf. Als je nog interesse hebt, laat t me weten!hi floor,
helaas geen plannen voor Zuid-Amerika hierzo, wel plannen voor azie februari/maart, ik ga alleen en zoek graag iemand om in iedergeval in het begin mee op te trekken, ivm kosten ook en de gezelligheid, stiekem ook wel een beetje omdat de eerste dagen/weken m'n misschien niet goed gaan vallen. ik heb zelf geen ervaring met backpacken, maar wil hier graag verandering in brengen. ik ben 18 jaar oud, als het je wat lijkt hoor ik graag van je,
groetjes maldini!
Hi Floor! Ik ben 24 jaar en vanaf maart 2023 afgestudeerd, waarna ik wil gaan reizen door Zuid-Amerika voor enkele weken tot maanden. Rond welke maand verwacht jij naar Zuid-Amerika te vertrekken?