reismaatje gezocht voor september 2024

Status
Niet open voor verdere reacties.

CMS

Member
Wie gaat er mee op reis? Ik ben een vrouw van 52 en ben op zoek naar iemand die het leuk vindt om samen op pad te gaan. Bestemming ligt nog niet vast.
Ik zou graag naar the USA willen of Afrika. Italië staat ook nog op mijn lijstje. Als jij ook niet van alleen aan het strand hangen houdt en graag zoveel mogelijk ziet en beleeft, ben ik benieuwd naar jou. Waar zou jij graag heen willen?

Hallo, ben momenteel in voorbereiding voor een trip naar usa en canada. Indien interesse, heb ervaring en vrienden in zowel canada als usa, laat je maar weten. ben uit de omgeving van gent.

Hey, klinkt mooi maar voor mij te hoog gegrepen. Heb de West Highland gedaan. Sorry maar zal toch moeten passen. Alvast bedankt voor je voorstel. Grtz

Hi, ik ga voor 2volle wkn in sept'25 met een huurwagen langs de kust van Californie.
Ondertussen ken ik er mijn weg maar zoek 3 a 4 reisgenoten om de kosten vd wagen en slaping te delen.
Het is nog een eind weg maar vanaf ik kan boeken, doe ik het wat een vluchtprijs miniem maakt.
Zelf 47jr v West Vlaanderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan