Reismaatje gezocht voor stedentrip en/of backpacken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sonja84

New Member
Hoi! Ik ben Sonja, 38 jaar en alleenstaande moeder. Ik vind reizen heerlijk, vooral backpacken. Afgelopen jaar nog in Thailand geweest met mijn vaste reisvriendin en dat was volop genieten. Helaas kan zij niet meer mee op reis en dus ben ik op zoek naar een reismaatje die met mij in de zomervakantie ruim twee weken op reis wilt gaan, naar bijvoorbeeld Namibie of Bali. Ook wil ik graag nog begin maart een leuke Europese stedentrip maken naar IJsland bijvoorbeeld. Als je het leuk lijkt om met mij op pad te gaan dan ontvang ik graag een berichtje.

Hi Sonja, IJsland daar ben ik nog niet te lang geleden geweest een echte aanrader als je nog niet in Nieuw Zeeland bent geweest. Ik ben zelf een roadtrip aan het plannen van Nederland naar Georgie. Meerdere steden om te bezoeken onderweg. Ook een leuk idee?

hai sonja

hier ook een alleenstaande moeder ik zoek juist gezellige meiden incl kids om samen weg tegaan op vakantie grt mar

Hey Sonia, Ijsland zou ik heel graag willen doen. Namibië is natuurlijk ook een droombestemming. Maart zou eventueel kunnen. Laat maar weten .
Tom

Dag Sonia
Hou ook enorm van backpacken. Ongeveer 12 jaar geleden 7 weken door Afrika gereisd met een collega. Hou enorm van reizen en heb een groot aanpassingsvermogen.
Ben een alleenstaande man van 49 jaar zonder kinderen met eer zeer goede fysieke conditie en werk in het onderwijs waardoor ik de maanden juli en augustus helemaal vrij ben. Op dit moment staat nog niet echt iets vast voor die periode maar ben wel aan't rondkijken...
Indien interesse kan je mij altijd berichten. Weet ook niet hoe ver je op dit moment staat met je planning...
Alvast een fijne dag gewenst voor ieder van jullie.
Groeten Dieter

Even bij vermelden dat ik een nickname gebruik omdat ik in het onderwijs sta en heb ook bewust geen sociale media. Ben woonachtig te Hasselt. Dit gezegd zijnde een welgemeende fijne zonnige dag gewenst.

Ik ben Peter en ik ben 48 Jaar Hallo Sonja , Ik zoek ook iemand voor tegen de zomer volgend jaar naar Ijsland te gaan heb je zin laat iets weten Vele Groetjes

hi hallo,
ik heb voor juni een reis naar mexico quintana roo geboekt en ga daar 4 weken backpacken.
ik ben 42 en ook single mom, kinderen zijn volwassen en ga alleen.
mocht het je leuk lijken om mee te gaan of om 2 weken aan te sluiten, let me know

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan