Reismaatje trekking Ladakh aug 2023 gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Varen

New Member
Trekken in Ladakh, India augustus 2023 - Wie zou mijn reismaatje zijn en trektochten maken in de Himalaya, Ladakh tussen 2 aug 2023 en 10 sept 2023. Ik ben een Nederlandse vrouw van 60 jaar, spiritueel ingesteld.

Hallo Varen,
zelf ben ik ook op zoek naar een reismaatje om via Kashmir richting Ladakh te trekken ergens tijdens de zomerperiode.
Ik ben een Belgische vrouw van 50 jaar en ook spiritueel ingesteld.

Hoi Varen, je oproep spreekt mij gelijk aan . Helaas kan ik niet in jou periode want heb vanaf 25 september een maand vrij en dat is te laat voor Ladakh. Ik wil al jaren graag naar Ladakh en ben erg gecharmeerd van het Tibetaanse volk.
Ik ben een fitte en avontuurlijk ingestelde 63 jarige die regelmatig reist en 3x eerder in India is geweest.
Ook ik ben spiritueel ingesteld .Nou ja, dacht laat het toch maar weten dat ik volgend jaar evt wel zou kunnen inplannen.
Als je gaat met een reis genoot wens ik jullie een prachtige reis toe.

Beste Varen, je oproep spreekt me erg aan en ik heb de mogelijkheid om in augustus naar Ladakh te gaan. Ben wel eerder in India geweest. Altijd zeer geïnteresseerd in Tibet geweest, en zeer spiritueel ingesteld. Ik ben een man van 71 jaar.

Trekken in Ladakh, India augustus 2023 - Wie zou mijn reismaatje zijn en trektochten maken in de Himalaya, Ladakh tussen 2 aug 2023 en 10 sept 2023. Ik ben een Nederlandse vrouw van 60 jaar, spiritueel ingesteld.
Hi,

Ergens dit jaar wil ik richting noord India. Op dit moment ben ik nog volop in de voorbereiding en planning fase. Ik ben 55 en vrouw. En laat reageer omdat ook jij plannen hebt om naar het noorden te reizen. Wie weet...

Groet,

Dawn

Hi Dawn,

Ik ben net begonnen met de voorbereidingen en nog geen planning wat betreft data, ik zou dit jaar kunnen. Misschien kunnen we eens elkaar ontmoeten om eens kennis te maken.

Hoi Dawn, ik kan as zaterdag in Adam Cs zijn om een Uur of 12.00? Kan dat voor jou ook ? Groet Christian

Ik kan vanaf nu weer afspreken. Ja, ik bedoelde 26 april, mijn excuses.
Wanneer zou jij kunnen? Misschien ergens halverwege? Station Utrecht Centraal?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan