Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Trekken in Ladakh, India augustus 2023 - Wie zou mijn reismaatje zijn en trektochten maken in de Himalaya, Ladakh tussen 2 aug 2023 en 10 sept 2023. Ik ben een Nederlandse vrouw van 60 jaar, spiritueel ingesteld.
Hi,Trekken in Ladakh, India augustus 2023 - Wie zou mijn reismaatje zijn en trektochten maken in de Himalaya, Ladakh tussen 2 aug 2023 en 10 sept 2023. Ik ben een Nederlandse vrouw van 60 jaar, spiritueel ingesteld.
Pas einde vd maand, tenzij jij op Amsterdam CS kan zijn in deze maand?Ik woon in de buurt van zwolle, maar shall we meet in the middle, Utrecht, wanneer kun jij?
Yup, dan kan ik. In de Centrale Hal bij het kleine informatie loket?Hoi Dawn, ik kan as zaterdag in Adam Cs zijn om een Uur of 12.00? Kan dat voor jou ook ? Groet Christian
Ik moet het tot mijn grote spijt toch verzetten naar eind van de maand. Mijn excuses!Yup, dan kan ik. In de Centrale Hal bij het kleine informatie loket?
Groet,
Dawn