Reismaatje (v) per oktober/november voor midden-amerika of Azië

Status
Niet open voor verdere reacties.

evelienhense

New Member
Reismaatje gezocht per midden oktober 2022

Hii
Ik ben Evelien, 22 aar oud en ik zoek een reismaatje (vrouw, 20-25) om mee te gaan backpacken. Het liefst wil ik dit in de winter doen (in de periode okt/nov - jan/feb) om de 🌞 in een andere gebied op te zoeken 🤩 Ik heb namelijk een tussenjaar dus hoef niet voor een bepaalde tijd terug te zijn. Ik zat zelf te denken aan midden-Amerika (Guatemala, Nicaragua en Costa rica) of Azië (Laos, Vietnam en Cambodja), maar sta ook open voor andere plekken!

Ik hou van natuur, mooie stranden, cultuur, plekken ontdekken, maar ook van relaxen en af en toe een feestje mee pakken. Verder dacht ik aan een periode van 3-4 maanden, maar dit is ook nog erg flexibel.

Lijkt dit jou leuk? Laat het me dan even weten, dan kunnen we kennismaken 😊

Hi Evelien! Ik ben janske en ben 20 jaar. Ik heb dit jaar een tussenjaar en zou heel graag gaan reizen. Ik ben nog op zoek naar een reisgenoot om mee op avontuur te gaan! Mijn plan was om naar Midden Amerika of naar Azie te gaan. Als je geïnteresseerd bent stuur me dan gerust een appje! 06-57882887! Jans

Hi feline, ik ben meer op zoek naar een reismaatje voor een langere tijd en vanaf januari, is dat ook mogelijk voor jou?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan