Reismaatje voor 16-9 t/m 29-9 2024. Liefst Portugal omg Lissabon.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Oldsmobile

New Member
Op zoek naar reismaatje (vr)
Ik, man (54) maar veel jonger ogend , gedragend.
eten, drinken , natuur , strand en cultuur.

Hi,
geweldige stad. ik ben benieuwd of je al iemand gevonden hebt. Ik ben Cindy, een 52 jarige vrouw op zoek naar een gezellige reisgenoot.
Ik ben ook in september beschikbaar. Ik ben al een paar keer in Lissabon geweest, maar er is genoeg te doen en zien om steeds weer nieuwe dingen te ontdekken.

Ik ben benieuwd naar jouw ideeěn,

Hoi, wel grappig, ik was dit helemaal vergeten omdat het een tijdje is geleden dat ik dit heb geplaatst. Maar ik heb nog niemand gevonden. Kun je iets meer over jezelf vertellen want het moet tenslotte wel klikken. Ik kom uit Eindhoven en een echte Bourgondiër....heel belangrijk. Ik lijk op een Biker maar ben de rust zelve. Lang haar en tattoos, daar moet je wel mee over straat durven lopen, haha. En jij ?

Groetjes Rob

Ik kom uit Nijkerk. Ik ben makkelijk wat dat betreft en respecteer iedereen zolang ze dat ook bij mij doen. Ik heb ook lang haar en tattoos ;) Ik laat me dus graag verassen. Mijn interesses gaan uit naar veel zien en doen ipv alleen aan het strand te liggen. Ik fotografeer en urban sketch graag tijdens mijn vakanties. In totaal ben ik 3 keer in Lissabon geweest en 1 x in Porto. Een echte Bourgondiër ben ik niet (ik drink en rook niet), maar dat mag de pret zeker niet drukken. In het dagelijks leven ben ik momenteel administratief medewerkster. Ik zou het leuk vinden om ook wat meer over jou te weten te komen. En mocht je het leuk vinden, kunnen we altijd een keer een videocall doen, zodat we een beetje een idee hebben van elkaar.

Groetjes Cindy

Hoi , aangenaam kennis te maken. Jammer dat je geen Bourgondiër bent, maar ach we hoeven niet 24/7 op elkaars lip te zitten. Ik wil wel last minute beslissen, omdat ik met 2 factoren zit of ik wel of niet ga. Dit heeft niets met jou te maken. Je hoort nog van me. Rob

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan