Reisparnter gezocht...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dieterbrugge

New Member
Hey,

Ben een 29 jarige jonge gast uit Brugge en op zoek naar een leuke reispartner (of meerdere) voor een toffe, ontspannen en leuke reis in juli. Vertrek rond 17 juli. Ben zelfstandig, een hele drukke zaak, en in die periode heb ik verlof en wil ik eens goed genieten... cruise, zon, zee, city,... al gelijk, alst maar ontspannen is met een toffe reispartner/gezelschap...
Reden dat ik hier een berichtje plaats is dat al mijn kennissen in de horeca zitten (waaronder ik ook met mijn zaak) en dat deze totaal geen verlof kunnen nemen in die periode. Dus bij deze mijn berichtje!

Hopelijk krijg ik snel reactie hierop en kan ik uitkijken naar een aangename en leuke vakantie!

Greetz -Dieter-

Beste,

Ik ben op zoek naar reisgenoten voor een citytrip. Ik heb onder meer Krakau, Budapest, Praag en Stockholm op mijn verlanglijstje, maar ik sta open voor alle ideeën. Ik zou 4 tot 6 dagen willen gaan, met 3 à 4 mensen. Echt low budget hoeft niet, maar ik zou de kosten toch redelijk willen houden. Ik ben een man, 27 jaar, uit Aalst afkomstig en ik ben een ervaren reiziger. Als dat je zou interesseren, mag je mij gerust contacteren. De bedoeling zou zijn dat we elkaar eerst eens ontmoeten voor we concrete afspraken maken, om zeker te zijn dat we met elkaar overweg kunnen.
groeten
stijn144
E-mailadres: [email protected]

@ dieterbrugge

hallo je kan misschien eens op het forum "vakantie 2011" kijken.
daar sta ik met nog enkele andere op die mss samen gaan.

laat maar iets weten als het je wat lijkt.

gr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan