Hallo allemaal, ik ben een 29-jarige juf uit de Kempen en reis erg graag. Voorlopig heb ik vooral heel wat van Europa gezien, dus ik zou wel eens wat verder weg willen. Liefst een zonnige bestemming. Rondtrekken heb ik nog maar één keer gedaan (twee weken door Kroatië) maar hier ben ik wel benieuwd naar, dus ik sta er zeker wel voor open. Echt heel avontuurlijke reizen met weinig comfort zijn (denk ik) niet aan mij besteed, maar je weet natuurlijk nooit... Op zich wil ik gewoon heel graag weg en zoek ik een leuke reispartner(s). Ik heb geen vriend en mijn vriendinnen beginnen zich allemaal te settelen dus ik blijf een beetje alleen over, vandaar deze stap om een reispartner te vinden.
Mijn idee voor de paasvakantie was misschien een rondreis door Jordanië of Zuid-Afrika, maar Cuba, Curacao, Peru, Dubai... spreken me ook wel aan. In de krokusvakantie zou ik graag een citytrip maken. Ook de dagen rond Hemelvaart zijn hier perfect voor. Juli zit al vol, maar in augustus is er nog plaats! Ik kan ook genieten van een weekje naar de zon: dagje aan het zwembad afgewisseld met excursies. Zakynthos bijvoorbeeld...
Ik vind het alvast spannend en hoop op enkele leuke antwoorden en fijne kennismakingen! Tot snel!