Reispartner gezocht (liefst vrouw) - paasvakantie/Hemelvaart/augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Stephanie, en de andere dames (heren zie ik niet reageren) Wanneer de leeftijd geen probleem is,
Je deze site niet als een dating site ziet , je tijdens een reis of steden trip,
ook zijn of haar eigen ding kan laten doen, dan heb ik interesse en sta open voor suggestie`s:)

Hey Stephanie (en andere dames),
mijn verhaal is ook zowat hetzelfde :) vorig jaar ingeschreven op een groepsreis naar Marokko die uiteindelijk niet is doorgegaan wegens te weinig deelnemers :(
zowel citytrips als langere vakanties spreken mij aan, liefst naar de zon :)
ik ben 25j en werfleidster in de bouwkunde. ik kom uit Lint dus een afspraak in Mechelen is voor mij ook geen probleem.
[email protected] (voor de doodle, of andere geïnteresseerden)

groetjes,
Ann

Voor mij is Mechelen of Leuven wel ver, ik woon in Oudenaarde regio Oost-Vlaanderen. Ik weet niet of aanwezig ga zijn, spreek gerust af met de mensen uit de regio. Er zullen hier misschien nog mensen zijn die van Oost-Vlaanderen of West-Vlaanderen zijn.

Boontje, ik ben een doodle aan het opstellen, om af te spreken in Brussel Noord, ipv Mechelen. mss is dat voor jou, en anderen, een betere optie wat betreft bereikbaarheid (trein...)

Het mailadres van Ann en Liesbet heb ik al... dus ik ben initiatief aan t nemen... wie wil meedoen, mailadres a.u.b.

Ellen

Hello allemaal,

Ik heb ook wel interesse om eens samen te komen en te brainstormen over mogelijke reisjes.
Mijn naam is Hellen en ik ben net 40 geworden. Na een zeer lange relatie ben ik sinds een paar maanden weer single. Ik heb veel verlof op mijn nieuwe werk en wel wat budget om te spenderen. Ik zoek enkel nog de gepaste reisgenoot :)
Mijn e-mailadres is [email protected].
Ik woon trouwens in het Leuvense. Afspreken in Brussel of Mechelen is geen probleem voor mij. Antwerpen zou ook lukken.

Heeft de doodle ondertussen al een datum opgeleverd?
Ik wil wel eens een Afrikaans land ontdekken, behalve Marokko heb ik er nog geen enkel gezien. Maar een hele paasvakantie kan ik nu niet meer weg. Een korter tripje dichterbij zie ik zeker wel zitten! Een citytripje lijkt me ideaal.
groetjes, Liesbet

Heb je je e-mail niet opgegeven voor afspraak? Het zal plaats vinden op zaterdag 25 maart... Anders moet je e-mail doorgeven aan Ellen

Hallo allemaal, ik ben een 29-jarige juf uit de Kempen en reis erg graag. Voorlopig heb ik vooral heel wat van Europa gezien, dus ik zou wel eens wat verder weg willen. Liefst een zonnige bestemming. Rondtrekken heb ik nog maar één keer gedaan (twee weken door Kroatië) maar hier ben ik wel benieuwd naar, dus ik sta er zeker wel voor open. Echt heel avontuurlijke reizen met weinig comfort zijn (denk ik) niet aan mij besteed, maar je weet natuurlijk nooit... Op zich wil ik gewoon heel graag weg en zoek ik een leuke reispartner(s). Ik heb geen vriend en mijn vriendinnen beginnen zich allemaal te settelen dus ik blijf een beetje alleen over, vandaar deze stap om een reispartner te vinden.

Mijn idee voor de paasvakantie was misschien een rondreis door Jordanië of Zuid-Afrika, maar Cuba, Curacao, Peru, Dubai... spreken me ook wel aan. In de krokusvakantie zou ik graag een citytrip maken. Ook de dagen rond Hemelvaart zijn hier perfect voor. Juli zit al vol, maar in augustus is er nog plaats! Ik kan ook genieten van een weekje naar de zon: dagje aan het zwembad afgewisseld met excursies. Zakynthos bijvoorbeeld...

Ik vind het alvast spannend en hoop op enkele leuke antwoorden en fijne kennismakingen! Tot snel!

Hoi iedereen

Ik herken mezelf in jullie verhalen! Zou het fijn vinden om samen op vakantie te gaan.
Ik ben trouwens ook juf en woon in Antwerpen.
Hebben jullie al afgesproken? Zo niet, zou ik ook graag willen afkomen om jullie beter te leren kennen.
Laat maar wat weten!
Groetjes

Hey, Ik ben een 35-jarige vrouw die ook altijd wel interesse heeft in een reisje of een citytrip. Ik heb een gezin en drie kinderen. Met zijn allen op reis gaan lukt niet altijd en door mijn drukke job heb ik af en toe wel eens wat ademruimte nodig... Hadden jullie al plannen?

Dag ladies,

Ik zie jullie berichten nu pas. Ik had er morgen heel graag bij willen zijn, maar dat is nu helaas veel te laat voor mij:(

Ik ga in juli met 2 vriendinnen naar Indonesië (Sulawesi-Flores-Lombok). Aangezien zij maar tot 27 juli kunnen blijven, zoek ik nog een reisgenote om verder te reizen naar Java-Bali-Gili eilanden. Ik sta in het onderwijs en kan in principe tot eind augustus rondtrekken, maar zou graag rond 20 à 25 augustus willen terugkeren.

Hopelijk zijn er geïnteresseerden.

Groetjes,
Berivan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan