Reispartner gezocht (liefst vrouw) - paasvakantie/Hemelvaart/augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal, ik ben een 29-jarige juf uit de Kempen en reis erg graag. Voorlopig heb ik vooral heel wat van Europa gezien, dus ik zou wel eens wat verder weg willen. Liefst een zonnige bestemming. Rondtrekken heb ik nog maar één keer gedaan (twee weken door Kroatië) maar hier ben ik wel benieuwd naar, dus ik sta er zeker wel voor open. Echt heel avontuurlijke reizen met weinig comfort zijn (denk ik) niet aan mij besteed, maar je weet natuurlijk nooit... Op zich wil ik gewoon heel graag weg en zoek ik een leuke reispartner(s). Ik heb geen vriend en mijn vriendinnen beginnen zich allemaal te settelen dus ik blijf een beetje alleen over, vandaar deze stap om een reispartner te vinden.

Mijn idee voor de paasvakantie was misschien een rondreis door Jordanië of Zuid-Afrika, maar Cuba, Curacao, Peru, Dubai... spreken me ook wel aan. In de krokusvakantie zou ik graag een citytrip maken. Ook de dagen rond Hemelvaart zijn hier perfect voor. Juli zit al vol, maar in augustus is er nog plaats! Ik kan ook genieten van een weekje naar de zon: dagje aan het zwembad afgewisseld met excursies. Zakynthos bijvoorbeeld...

Ik vind het alvast spannend en hoop op enkele leuke antwoorden en fijne kennismakingen! Tot snel!

Hoi stephanie.. ik zag je oproepje.. en zakynthos zie ik ook zitten. Ben er al eens geweest en is prachtig ) ik kan tot 8 augustus in principe. Maar misschien kan ik een paar dagen nog schuiven. . Rond hemelvaart zou natuurlijk ook nog kunnen dan is het wel vroeg in het seizoen.. maar perfect weer om dingen te ondernemen. .

Ik hoor het graag van je

Hey Stephanie, las net je berichtje. Ik herken mezelf een beetje in je verhaal.. Heb ook geen vriend en mijn vriendinnen beginnen zich ook te settelen maar ga zo graag op reis :-)
Alleen op reis gaan zegt me niet veel dus ben ook op zoek naar een leuke vrouwelijke reisgenoot :-)
Citytrips & zonvakanties zijn echt mijn ding!
Moest je nog iemand zoeken ;-)
Groetjes

Hallo,

Ik ben marjan, en jullie verhaal komt bij mij ook bekend voor. Ik ga ook graag naar de zon.. Maar voor mij is een begin reisje dichterbij huis, een veiligere optie.
Grtjs

Hoi allen!

Ik ben 39 en jong van geest:) Ik heb een vriend, maar aangezien die niet zo graag reist, probeer ik het via deze weg. Veel vriendinnen hebben kinderen en/of geen tijd.

Weet zelf nog niet goed waarheen... georganiseerde reizen vind ik al gauw te duur, en die toeslagen voor als je alleen reist, vind ik ook stom.

Dus... ik dacht graag weg te kunnen eind februari of maart. En nog eens wat langer in juni, juli, aug. of september... en de reis zelf uit te stippelen. Min of meer. Of een last minute te nemen...

Hou vooral van wandelen in de bergen, maar zee, zon, shoppen, cultuur, ... andere activiteiten kunnen me ook erg bekoren. Een mix is eigenlijk ideaal.

Graag wel vrouwelijk reisgezelschap, dit om het voor mezelf en mijn vriend simpel te houden...

Ik ben van Leuven, en kan altijd eens afspreken voor een (korte of lange kennismaking...)

Groetjes
Ellen

Hallo Stefanie,

Ik ben zelf ook een juf en van de Kempen en zit zowat in het zelfde schuitje vrienden settelen en zelf geen vriend... ik ben ook nog op zoek naar iemand op eventueel een citytrip te doen of in het groot verlof een reis te maken. Alleen laden zoals Afrika spreken me minder aan . Ik hou ook van de zon en wat cultuur,strand mag natuurlijk ook☺️ Een goeie mengeling . Bij interesse laat maar weten

Hey, voor een citytripje (Berlijn, Rome..?) ben ik steeds te vinden! Zakynthos staat ook nog op het lijstje. En voor mei/juni zoek ik zelf nog een reisgenootje voor Ecuador (zie mijn eigen oproep), maar ik zie dat jij enkel in de schoolvakanties weg kan hé. Mail me gerust. Ikzelf ben er 36 en woon in het Gentse.

Hoi allen!

Ik ben 39 en jong van geest:) Ik heb een vriend, maar aangezien die niet zo graag reist, probeer ik het via deze weg. Veel vriendinnen hebben kinderen en/of geen tijd.

Weet zelf nog niet goed waarheen... georganiseerde reizen vind ik al gauw te duur, en die toeslagen voor als je alleen reist, vind ik ook stom.

Dus... ik dacht graag weg te kunnen eind februari of maart. En nog eens wat langer in juni, juli, aug. of september... en de reis zelf uit te stippelen. Min of meer. Of een last minute te nemen...

Hou vooral van wandelen in de bergen, maar zee, zon, shoppen, cultuur, ... andere activiteiten kunnen me ook erg bekoren. Een mix is eigenlijk ideaal.

Graag wel vrouwelijk reisgezelschap, dit om het voor mezelf en mijn vriend simpel te houden...

Ik ben van Leuven, en kan altijd eens afspreken voor een (korte of lange kennismaking...)

Groetjes
Ellen

Hallo Ellen,

Inderdaad februari of maart is te vroeg voor Kreta er zijn dan ook nog geen rechtstreekse vluchten. Mijn vlucht is geboekt voor 15 mei. Daarvoor kan het erg koud zijn, als de zon verdwijnt scheelt het ettelijke graden en is het echt koud. Er is ook niets open ginds ook de wandelpaden zijn niet open. Ik ben zelf van Sint-Niklaas, heb vroeger in Leuven gewoond en gewerkt (Heverlee en Wezemaal). Ik rijd heel het eiland rond op de scooter om rechtstreeks de natuur te voelen, gewoon de bergen in naar een ander dorpje.
Groetjes,
Cien

Misschien eens kennismaken, Cien?

Ik heb een tante wonen in Sint Niklaas, dus kan het eventueel combineren...

Voor februari of maart heb ik mss een vriendin die mee kan, 'jeuj', weet ik maandag meer over, maar toekomstige reisgenoten leren kennen, is altijd handig!

Groetjes, Ellen

Dag dames!

Ik kan me helemaal vinden in jullie verhalen!
Hebben jullie al iets afgesproken om kennis te maken met elkaar?

groetjes, Liesbet

dag Liesbet,

Ik spreek liever niet in groep af, dus als je eens met mij wil kennismaken, ik zal een een persoonlijk berichtje sturen...

Beste mensen,

Ik ben een bijna 37-jarige juf :-). Ik zou ook heel graag een vrouwelijke reisgenote vinden om samen mooie vakanties mee te beleven. Ik heb al veel georganiseerde rondreizen gedaan buiten Europa. Deze zomervakantie zou ik ook wel binnen Europa willen blijven. Een mooie zon-zee-relax-excursie vakantie met heerlijk eten en vooral gezellig gezelschap.... Zakynthos lijkt me wel wat!
Het lijkt me gewoon leuk om samen je eigen plan te kunnen trekken en niet steeds de vooraf vastgelegde route te moeten volgen.
Ik ga ook graag meerdere keren per jaar op vakantie. Momenteel is alleen de zomervakantie nog vrij.
Als iemand ongeveer dezelfde ideeën heeft als ik (maar andere ideeën zijn ook welkom), kunnen we misschien een keer ergens een hapje eten om te kijken of het klikt.
groetjes, Tamara

Hallo iedereen, ik ben een 39 jarige vrouw die veel interesse toont om een weekje weg te gaan of eens een citytrip te doen. Ik hou van cultuur, lekker eten, zon, zee ... lekker genieten. Ik kan mij helemaal vinden in de verhalen, zit in hetzelfde schuitje. Ik zoek wel een vrouwelijk (hetero) reisgenootjes. Ik wil gerust met iemand alleen afspreken of in een groepje met meerdere. Groetjes Jessie

leuk!
ik zou het fijn vinden om een keertje met jullie af te spreken om verder kennis te maken.
groetjes, Liesbet

Hallo, ik ben een bijna 32-jarige en wil heel graag op reis tijdens alle mogelijke vakanties maar ik kan ook gerust een weekje verlof nemen.
Italië, Portugal en Spanje, vooral de Canarische eilanden zijn mijn favorieten maar, ik sta open voor andere. Als er maar wat zon is en niet te veel toeristen ;-)
Helaas is het niet gemakkelijk voor mij om gezelschap te vinden, daar de mensen al partners hebben of heel erg op hun geld moeten letten.

Laat maar weten indien interesse. Ik kijk er alvast naar uit om iemand te vinden om eindelijk eens op vakantie te vertrekken buiten de gewoonlijke zomermaanden.

Groeten

Hallo allemaal,
Kunnen we anders niet eens met een paar afspreken iets gaan drinken of eten? In welke stad en wanneer moeten we samen eens bekijken? Wie is hier wel voor te vinden? Groetjes Jessie

Ik in Brussel maar wil gerust tot Mechelen komen. Laten de mensen die graag afspraken ook weten van waar ze zijn? Misschien kunnen we een middenweg vinden om af te spreken. Laten we locatie bepalen en dan de datum

Ik ben van Leuven en vind Mechelen ook geen probleem! Ik ga nu van 10 tot 17 maart voor de eerste keer naar Tenerife, Mijn goede vriendin met wie ik ga, kon maar een week en ik weet nu al dat het te kort gaat zijn. Ook als reden dat ze geen groot budget had. Maar nu hebben we toch een appartementje en vliegtuigticketten voor 320 euro elk, dus das voor mij dan ook een mega-meevaller(y)
In september ga ik met mijn vriend een paar weken weg, maar niets weerhoudt me om mijn reisgezelschapmogelijkheden wat uit te breiden. Dus ben zeker van de partij!
Ik had eerder geschreven dat ik liever niet in groep afspreek, maar eigenlijk, waarom niet. In groep leer je elkaar ook al wat kennen...

Ellen
Als jullie je mailadressen doorsturen, wil ik wel een doodle maken?
Dat kan ik ondertussen al, al ben ik niet zo handig in die dingen...

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan