Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Reispartner gezocht - Namibië/Zuid Afrika - eventueel september

Status
Niet open voor verdere reacties.

ElienDC89

Member
Hey!
Ik ben Elien, 27jaar, verpleegkundige en afkomstig uit Dendermonde. Ik ging normaal in september op reis gaan met een collega naar Namibie/Zuid Afrika, maar deze heeft nu afgezegd. Aangezien ik er al zo naar uitkeek, zou ik toch deze reis willen doen. Is er iemand die ook interesse heeft om deze landen te bezoeken? Liefst vrouwelijk gezelschap. Het zou voor ongeveer een 17 dagen zijn.
Indien interesse of vragen, laat gerust iets weten.

Groetjes Elien

Geen zin om richting Cuba of Jamaica te gaan eind april?
groetjes

Hoi Elien, ik plan ook een Namibië groepsreis in september. Liefst niet langer dan 2 weken. Ik ben wel 49 dus enkel kamperen is niet meer aan mij besteed, een goed bed in een hotel of lodge bij tijd kan deugd doen. Ik vermoed dat het reizen an sich in Namibië wel vermoeiend genoeg is. Hoe ver sta je met je plannen? Groetjes, Christel

Hey allen
Ik heb ook interesse in een verre reis in september en kan me makkelijk voor enkele weken vrijmaken.
Groetjes, An

hallo,
voor september ben ik nu ook nog aan het rondkijken om iets te boeken. Namibië bv zou ok zijn voor mij, Zuid-Afrika heb ik nu nog maar juist gedaan....

Hey, dit was een berichtje van mij van vorig jaar ik ben toen niet geweest, dus wil wel sowieso eens gaan. Maar nu heb ik mn groot verlof in augustus. Slechts 1 week in september...

Elien,

ik heb een buitenverblijfje omtrent een charity project in Gambia. Je mag daar van mij gratis naar toe als je een beetje helpt bij de lokale bevolking. Ik ga zelf terug in december, ben er nu net geweest.

Als je zin hebt spreken we eens af voor meer uitleg. Ik zit een weekend op twee op mijn boot in Nederland. Je mag gerust een keertje mee komen zeilen en dan hebben we het uitgebreid over afrika. Ik ben ook in zuid afrika geweest.

Alex.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...