Reispartner gezocht voor weekendjes en reizen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lucas C

New Member
Hallo iedereen, ik ben Lucas en ik zoek actieve reisgenoten om samen leuke weekendjes en eventueel ook reizen te beleven.
Ik denk dan aan mooie fietstochten / wandelingen gecombineerd met stad / bezienswaardigheden.
Ik doe dit al 5 jaar maar ben sinds kort mijn reispartner kwijt., ben je van de omgeving rond Sint Niklaas dan spreken we best eens af.
Groetjes
Lucas

Dag Lucas, ik ben Evy, woonachtig te Gent. Het is nu reeds een tijdje geleden dat ik nog buiten België ben op reis geweest. Vorig jaar een weekendje Durbuy, wat wandelen en een kajaktocht en 's avonds genieten van eten en een wijntje :-) Voor de rest ben ik een sportief type, ik ga regelmatig fietsen, lopen, wandelen. Ik hou wel af en toe van de stilte en de gratis pracht van de natuur. Je laat maar iets weten of je wil afspreken, liefst een uitstapje buiten de groot verlof, data's zijn bespreekbaar. ( ps reispartner kwijt( jammer om te horen )) groetjes evy

Hallo iedereen, ik ben Lucas en ik zoek actieve reisgenoten om samen leuke weekendjes en eventueel ook reizen te beleven.
Ik denk dan aan mooie fietstochten / wandelingen gecombineerd met stad / bezienswaardigheden.
Ik doe dit al 5 jaar maar ben sinds kort mijn reispartner kwijt., ben je van de omgeving rond Sint Niklaas dan spreken we best eens af.
Groetjes
Lucas
Dag Lucas, ik woon 30 km van St Niklaas en zoek iemand om af en toe enkele dagen ergens heen te gaan zowel buiten als binnenland, kortbij als verder weg...alle soorten reizen.. ,Heb me hier pas ingeschreven.

Hé Lucas,
Ik ben een vrouw van 41, sportief ingesteld (vroeger lang aan competitiesport gedaan) en ik houd ook wel van een uitstapje. IK woon in Vlaams-brabant, dus een beetje uit jouw buurt maar ik heb een auto en het stoort me niet om even te rijden.

Dag Lucas, ik woon 30 km van St Niklaas en zoek iemand om af en toe enkele dagen ergens heen te gaan zowel buiten als binnenland, kortbij als verder weg...alle soorten reizen.. ,Heb me hier pas ingeschreven.
Hallo dag Rosi, ik heb je berichtje blijkbaar gemist, lees het pas nu.
Bedankt voor je reactie, het lijkt me leuk eens af te spreken.
Laat me iets weten. groetjes Lucas

Dag Lucas, ik ben Evy, woonachtig te Gent. Het is nu reeds een tijdje geleden dat ik nog buiten België ben op reis geweest. Vorig jaar een weekendje Durbuy, wat wandelen en een kajaktocht en 's avonds genieten van eten en een wijntje :) Voor de rest ben ik een sportief type, ik ga regelmatig fietsen, lopen, wandelen. Ik hou wel af en toe van de stilte en de gratis pracht van de natuur. Je laat maar iets weten of je wil afspreken, liefst een uitstapje buiten de groot verlof, data's zijn bespreekbaar. ( ps reispartner kwijt( jammer om te horen )) groetjes evy
Hallo dag Evy , ik heb je berichtje blijkbaar gemist, lees het pas nu.
Laat me iets weten. groetjes Lucas

Hé Lucas,
Ik ben een vrouw van 41, sportief ingesteld (vroeger lang aan competitiesport gedaan) en ik houd ook wel van een uitstapje. IK woon in Vlaams-brabant, dus een beetje uit jouw buurt maar ik heb een auto en het stoort me niet om even te rijden.
Hallo dag Sportyke :),
Laat me iets weten best op [email protected]. groetjes Lucas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan