Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

reisvrienden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik heb ook interesse, maar de groep Reisvrienden Vlaanderen is totaal niet te vinden op FB. Kan er iemand mij toevoegen aub

Grts,

Johan

Hey ik heb ook wel interesse. Same problem here. Ik been een vrouw, 40jaar, Brussel.

Momenteel zoek ik compagnie om naar Watou festival te gaan voor een weekendje. Heb een leuke camping ook gespot in de buurt, de nachtegaal. Is er interesse?

Hallo, ik heb ook wel interesse voor de groep. Helaas...ik vind hem niet op Facebook. Groetjes Katrien.

Ik wil die groep anders wel aanmaken op facebook, maar niet alleen beheren... Graag 3 à 4 mensen die zich hiervoor willen opgeven?

Btw: ik kan de groep enkel aanmaken wanneer ik enkele emailadressen ingeef, dus al wie zich geroepen voelt om van deze groep deel uit te maken, gelieve mij in pm je emailadres door te sturen.

Dan kunnen we van start gaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...