Reisvriendin van rond de 22j gezocht om vanaf januari rond te trekken in zonnige landen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fleur02

New Member
Hallo

Ik ben Fleur, 22 jaar, uit West-Vlaanderen. Half december heb ik gedaan met mijn opleiding en ik wil heel graag daarna op reis vertrekken of beter gezegd op rondreis. Het liefst van al zou ik rond maart-april willen vertrekken. Geen enkel van mijn vrienden kan of ziet dat zitten en ik reis liever met 2 dan helemaal alleen :) daarom mijn verzoekje. Ik zoek naar een toffe, flexibele en goedlachse reisvriendin van rond de 22 jaar die het ziet zitten om enkele weken/maanden rond te trekken. Ikzelf ben een zotte doos en ben zeer flexibel, een gemakkelijkere reispartner kan je niet vinden :)

Mijn vereiste is dat we naar warme, zonnige bestemmingen gaan, want ik kan echt niet tegen kou :p hihi. Ik wil al lang naar Peru, Chili enzo maar ik sta voor andere idee'tjes ook open.

So please contact me if you're interested :)

Wanderlust-groetjes
Fleurie!

Laatst bewerkt:
Dag Fleur ,

Ik ben ook nog op zoek naar een reispartner voor 2 weken in januari :) ik zie wel dat je een reisvriendin zoekt Maar dacht zal toch efkes een berichtje sturen :) ikzelf ben 21j en zit in de Chiro dus sociaal en goedlachs. Ik zoek iemand dat gwn een land wil verkennen en avontuurlijk is aangelegd. Ik zou het liefst Thailand gaan verkennen en van hotel naar hotel " backpacken " . Als je zegt van jaah staat me wel aan laat maar iets weten :)
Groetjes Lode

Dag Lode

Leuk dat je toch een poging waagt en reageert :) uw presentatie spreekt me in ieder geval aan, maar ik ben al in Thailand geweest deze zomer en heb van daaruit in een paar landen rondgetrokken in Azië voor 1 maand. Ik zou graag eens naar de andere kant gaan ofwel naar landen waar ik nog helemaal niet ben geweest.

Grtjs
Fleur

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan