Reizen september, oktober of november

Status
Niet open voor verdere reacties.

romy2002

New Member
Hi, ik ben romy (19 jaar) ik heb me studie afgerond en zou graag wat van de wereld willen zien. Ben al vaker met vrienden op vakantie geweest in europa maar ook met een vriendin naar bali en kaapstad. Maar ik zou graag wat meer van de wereld willen zien voor het liefst onbepaalde tijd. Een heen ticket boeken en zien waar je beland en waar je heen gaat, dit zou ik graag samen met iemand willen doen. Hou van een cocktail aan het strand, wijntje op terras, avontuur en vooral van nieuwe culturen ontdekken. Ben je iemand die dit ook graag wil doen maar nog een reismaatje zoekt zou ik het leuk vinden te kijken of het klikt samen.

Hey, mij lijkt het super gezellig om samen met iemand een reis te maken zonder een echt plan. Ik hou er van om gewoon te zien waar de dag je brengt en om nieuwe culturen en landen te ontdekken. Als je wilt kunnen we eerst wel een keer een drankje doen om kennis te maken enzo? Stuur me een prive berichtje als je dit gezellig lijkt en dan kunnen we onze snaps uitwisselen. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan