reizen/ verblijven in europa

Status
Niet open voor verdere reacties.

maroos

New Member
periode voorjaar/zomer 2008

Dag,

Ben een beschaafde vrouw van 57, en wil graag een beetje op stap in europa.
vroeger veel gereisd, dus ik ben niet zo kritisch waar ik nou precies heen moet, als het maar mooi is en rustig, en genoeg te beleven qua landschap, geschiedenis, en ook gewoon een beetje rond huis.

Tent is mogelijk, maar gastverblijf is beter. Stayokay kan evt ook, maar dat even bezien. de sfeer moet wel goed wezen.
Ik heb een autootje, en houd wel van luxe maar heb er niet veel geld voor over.

Ben een speurneus, en ondernemend genoeg, maar houd ook van thuiskomst met glaasje en olijf erbij, boek en chat.

De vulkanen in midden frankrijk kan heel mooi wezen, auvergne dus. Lekker wandelen. Of fietsen langs kanalen in belgie.

Afijn, ik hoor graag wat als je er iets in ziet.

Maroos

van 2samen van 50+

periode voorjaar/zomer 2008

Dag,

Ben een beschaafde vrouw van 57, en wil graag een beetje op stap in europa.
vroeger veel gereisd, dus ik ben niet zo kritisch waar ik nou precies heen moet, als het maar mooi is en rustig, en genoeg te beleven qua landschap, geschiedenis, en ook gewoon een beetje rond huis.

Tent is mogelijk, maar gastverblijf is beter. Stayokay kan evt ook, maar dat even bezien. de sfeer moet wel goed wezen.
Ik heb een autootje, en houd wel van luxe maar heb er niet veel geld voor over.

Ben een speurneus, en ondernemend genoeg, maar houd ook van thuiskomst met glaasje en olijf erbij, boek en chat.

De vulkanen in midden frankrijk kan heel mooi wezen, auvergne dus. Lekker wandelen. Of fietsen langs kanalen in belgie.

Afijn, ik hoor graag wat als je er iets in ziet.

Maroos

Dag Maroos

Ik heb je puzzelopdracht met veel plezier opgepakt.
Hoewel ik geen echte puzzelaar ben kostte het niet veel moeite.
Wat je mij had geschreven in zeker je profiel roept tenminste veel op.Dus wil ik graag reageren.
Maar eerlijk gezegd roept deze site nog meer puzzlevragen op dan je oorspronkelijke opdracht .Dus ik hoop dat mijn antwoord je bereikt. Je kunt mij bereiken onder [email protected] en daar kunnen we nog veel meer uitwisselen dan onder dit tijdelijk reisforum mogelijk is.

met hartelijke groet en heel benieuwd hoe en wanneer jouw antwoord mij bereikt.

Gerard:smile:

Dag Maroos

In de snelheid je digitaal te willen antwoorden was het niet 2idem maar 2samen.
Overigens typeert deze laatste nickname eerder mijn oorspronkelijk profiel zoals door jou gevonden op 50+

Hoor graag van je Gerard

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan