Roadtrip westkust USA sep/okt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kristof007

Member
Let's go get lost right (t)here in the U.S.A.

Who's in for an amazing road trip? (y)
Goal:
  • Escaping from this crazy world for a while
  • Having good times by hiking, exploring, joking
  • Enjoying nature and silence
  • Short city visits
Duration: 1 month

Period: sep/okt 2015

What am I looking for?
A guy/girl max 40 who can be serious/crazy, silent/loud, sportive/relaxed, open/closed, open-minded, honest, have small AND deep talks, isn't easily disappointed, always makes the best of EVERY situation, doesn't stress about stupid things like delays or no netwerk, isn't living with it's phone and social media all the time, lives in the present, is respectful and understanding,...
Woaw... I know... This looks like a very long list of requirements but it's actually not... Just looking for a balanced experience and sharing an amazing trip!

Interested? Let me know asap!

PS: Nederlands is natuurlijk ook mogelijk ;)

Greetz,
Kristof

Dit spreekt me echt wel aan....alleen jammer dat ik dit jaar daarvoor het budjet niet heb. Zou je een jaartje kunnen wachten want ik ben van plan om volgend jaar ook zo'n reisje te maken(kan ik ondertussen wat verder sparen). Ook voor dit jaar zoek ik nog een reisgenootje(bestemming in Europa)....moest je interesse hebben, laat maar iets weten :-)

Groetjes
Emeki

Hi Emeki,

Mocht er niets uit de bus komen ga ik mogelijk alleen en anders zal ik je zeker contacteren voor 2016! De rest vh jaar zit (alweer) volgepropt... (y)

Groetjes,
Kristof

Eventueel wel ja, heb je een idee van het kostenplaatje want als student wil ik het natuurlijk zo veel mogelijk low budget houden ;-)!

Greetz

Hey hey!

Ik heb ook wel zin in een roadtrip naar de USA. Nog nooit geweest en altijd al eens willen bezoeken!

Als de plaats nog niet is ingenomen, dan ga ik erg graag mee!

Groetjes,
Ines

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan