vrouw
New Member
Hoi hoi allemaal
Wie heeft er zin om met deze leuke en gezellige vrouw van 33 jaar een tripje te maken?
Heb je toevallig al een leuk idee? Tell me...
Samen wat plannen? Ook, prima ik ben niet zo moeilijk!
Als het er maar lekker warm is, vervoer maakt me ook niet uit, accommodatie ook niet zo (zolang het maar geen tent is!).
Ik vind het heerlijk om te winkelen/shoppen,
Nieuwe producten, merken en tradities ontdekken.
Een verzorgd reisje,
Leuk zwembadje,
Lekker uit eten
Maar wel alles een beetje lowbudget (Alleenstaande-moeder salaris
)
Ik zou het leuk vinden om in de 1e 2e of 3e week van augustus er 1 of max 2 weekjes tussenuit te gaan!
Ben jij een gezellige man/vrouw tussen de 30 en 42 en denk je dat je het een weekje met mij vol kunt houden?
Stuur me dan een prive berichtje met wat info over jezelf, je vakantieplannen/ datum en een fotootje van jezelf...
Hopelijk hebben we en klik en zitten we over een aantal weekjes heerlijk samen een cocktail te drinken in een warm land!
Groetjesss
Wie heeft er zin om met deze leuke en gezellige vrouw van 33 jaar een tripje te maken?
Heb je toevallig al een leuk idee? Tell me...
Samen wat plannen? Ook, prima ik ben niet zo moeilijk!
Als het er maar lekker warm is, vervoer maakt me ook niet uit, accommodatie ook niet zo (zolang het maar geen tent is!).
Ik vind het heerlijk om te winkelen/shoppen,
Nieuwe producten, merken en tradities ontdekken.
Een verzorgd reisje,
Leuk zwembadje,
Lekker uit eten
Maar wel alles een beetje lowbudget (Alleenstaande-moeder salaris
Ik zou het leuk vinden om in de 1e 2e of 3e week van augustus er 1 of max 2 weekjes tussenuit te gaan!
Ben jij een gezellige man/vrouw tussen de 30 en 42 en denk je dat je het een weekje met mij vol kunt houden?
Stuur me dan een prive berichtje met wat info over jezelf, je vakantieplannen/ datum en een fotootje van jezelf...
Hopelijk hebben we en klik en zitten we over een aantal weekjes heerlijk samen een cocktail te drinken in een warm land!
Groetjesss