Rondreis Hongarije, Kroatië, Servië...

Status
Niet open voor verdere reacties.

annelies0305

New Member
Hoi

Ik ben een meisje van 21 en pas afgestudeerd als logopediste. In april-mei (ik heb nog geen exacte data) zou ik graag gaan rondreizen in Zuid-Oost Europa (1 tot 2 maand). Ik had gedacht aan Hongarije, Kroatië en Servië in eerste instantie. Al had ik ook al gedacht om Slovenië of Bosnië erbij te nemen. Dat hangt een beetje af van de mogelijkheden.

Maar aangezien ik afgestudeerd ben in januari, zijn mijn vrienden/vriendinnen ofwel nog volop aan het studeren ofwel al volop aan het werken. Vandaar mijn post op dit forum.

Op het forum van 9lives heb ik ook al een post gezet, met enkele vragen i.v.m. de reis dus als je me daar kan helpen, maar geen interesse hebt in de reis, geen enkel probleem. Alle tips en adviezen zijn welkom :smile:

http://www.9lives.be/forum/cultuur-...s-hongarije-kroatie-servie-evt-reisgezel.html

Wie interesse heeft om mee te reizen, laat gauw iets weten :smile:

Groetjes Annelies.

Hoi Annelies

Ik speel ook reeds enkele maanden met het idee om in de periode van mei/juni er enkele weken op uit te trekken.
Grootste probleem -dat jij ook aangeeft- is om iemand te vinden die mee kan voor een bepaalde periode én die een beetje dezelfde interessesfeer bezit.

Ik kan mij vrijmaken vanaf 3 mei en zie een reis in die regio zeker zitten.

Laat maar iets van je horen op [email protected]

Groetjes
Ruben - 26 jaar - Gent

O-Europa

Waarom ook niet naar Bulgaria? Ik ken dit land vrij goed: veilig, aangename mensen. Ik ga in maart terug voor 4 dagen naar Sofia, medegeïnteresseerden altijd welkom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan